Free-to-play Command & Conquer – beta i sommar

Robot
Free-to-play Command & Conquer – beta i sommar
Inaktiv
Free-to-play Command & Conquer – beta i sommar

Kan dom inte bara dumpa konceptet.. orginalet + Red alert (1) var de ända seriösa titlarna som höll


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

När blev Dr. Thrax gangsta?!
Hur som helst, så hade jag mina tvivel när det blev F2P, men det ser faktiskt bra ut!

Medlem

Signade upp mig för en beta till detta för flera hundra år sen. Hoppas jag kan få en invite nu under sommaren.

Medlem

Tänkte signa upp nu, men det hade jag redan gjort tydligen. Kom inte ens ihåg det. Ge beta nuuu

Inaktiv

*Boner*

Har dock reggat mig för betan nu ett bra tag, får se när en key dyker upp


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Ursprungliga C&C Generals var bland de bästa klassiska RTS:en jag någonsin spelat(då menar jag hela denna, bygg bas, samla in resurser etc stuket).

Sedan dess har det bara gått utför.

Sedan är jag inget stort fan av F2P(som nästan, nästan alltid brukar bli P2W eller iaf slutar med att det kostar mer i slutändan). Men av det jag har sett så verkar utvecklarna ha fattat att folk inte är nöjda med utvecklingen av serien så det är ett positivt tecken.

Sajnad för betan. Vi får se hur det blir.

Medlem

Många, många timmar spenderades med Generals! Och många fler ska förhoppningsvis spenderas med uppföljaren!

1
Skriv svar