Här är Super Mario 3D World till Wii U

Robot
Här är Super Mario 3D World till Wii U

Nintendo sneglar år Super Mario Bros 2, när de ger Wii U-ägarna ett hett efterlängtat 3D-mario.

#nintendo, #super-mario-3d-world


Medlem
Här är Super Mario 3D World till Wii U

Skojar dom eller? Vart fan är uppföljaren till Mario 64?!

Medlem

verkar tyvärr så Nintendo har tappat konceptet helt

Inaktiv

Jag älskade det.

Medlem

Tror inte det kommer komma ett Mario-spel som toppar Mario 64. Inte ens Super Mario 3 till NES är nära, och det är ändå tvåa på listan över bästa Mariospelen nånsin.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Inget Sunshine 2 ? :'(

Medlem

Har Nintendo fastnat i någon tidsbubbla? Nintendos spel har varken utvecklats grafiskt eller spelmässigt på typ 4 år.

Det har bara gjorts två riktigt bra Mario-spel: Super Mario Bros 3 och Super Mario World. Super Mario Land är skoj, SMB2 är helt okej och SMB är klassisk men inte särskilt roligt. Utöver det? Inget som är värt vatten.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Skojar dom eller? Vart fan är uppföljaren till Mario 64?!

Precis, exakt, exactamundo!.


signatur

dark plockepinn master

MT
Medlem

Peach spelbar karaktär, vem ska man nu rädda då? Är det Wart som är i farten igen?

Medlem
Skrivet av sparriskrigaren:

Det har bara gjorts två riktigt bra Mario-spel: Super Mario Bros 3 och Super Mario World. Super Mario Land är skoj, SMB2 är helt okej och SMB är klassisk men inte särskilt roligt. Utöver det? Inget som är värt vatten.

Mario64? Galaxy 1-2?
Sedan tycker jag definitivt att Mario Wii och Mario Wii U som gått tillbaka till plattforms stilen ligger rätt nära SMB3 och SMW.

Jag tror mer på att du hittade andra spel och ändrade spel smak där emellan och helt enkelt inte bryr dig mycket om Mario spel överlag längre.

Medlem

Nej det här föll inte i smaken hos mig, känns som att mario börjar gå mot samma öde som sonic.

1
Skriv svar