Playstation 4 specs

Medlem
Playstation 4 specs

Här har ni en sida med fullständiga PS4 specs allt man behöver veta står här. http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf


signatur

Gamers dör inte. Vi respawnar bara.

Medlem
Skrivet av Methodzlim:

Här har ni en sida med fullständiga PS4 specs allt man behöver veta står här. http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf

de stora som PS4 vinner på i Spec är att Minnena är snabbare

Medlem

Jag tycker att det skulle vara skitbra just i online spel typ ex cod / bf ifall man kunde få upp en lista med tillgängliga servrar som man kan joina och det kunde varit en landsflagga på varje server så man ser ifrån vilket land "hosten" kommer ifrån. Det fanns ett bra program förr till PC som hette "The All Seeing Eye",, så skulle jag vilja ha serverlistorna i spel på ps4an.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Jag tycker att det skulle vara skitbra just i online spel typ ex cod / bf ifall man kunde få upp en lista med tillgängliga servrar som man kan joina och det kunde varit en landsflagga på varje server så man ser ifrån vilket land "hosten" kommer ifrån. Det fanns ett bra program förr till PC som hette "The All Seeing Eye",, så skulle jag vilja ha serverlistorna i spel på ps4an.

Du menar att du vill ha en vanlig server browser som till de flesta PC spel?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Banditen:

Jag tycker att det skulle vara skitbra just i online spel typ ex cod / bf ifall man kunde få upp en lista med tillgängliga servrar som man kan joina och det kunde varit en landsflagga på varje server så man ser ifrån vilket land "hosten" kommer ifrån. Det fanns ett bra program förr till PC som hette "The All Seeing Eye",, så skulle jag vilja ha serverlistorna i spel på ps4an.

Du menar att du vill ha en vanlig server browser som till de flesta PC spel?

ja det kanske det är,, det var evigheter sedan jag spelade på pc men du har säkert rätt


signatur

Wasted.White.Boys

1
Skriv svar