Nya trailer för Zelda till 3DS

Robot
Medlem
Nya trailer för Zelda till 3DS

Vill se mer!

Mer. Och det nu!
Mattias får murvla hårdare tills vi blir nöjda.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Härligt! Blir nog det och en 3DS XL när det väl släpps.

Jag undrar dock lite vad som är nytt i detta, är det ett helt nytt spel eller endast en remake? Jag känner igen mycket av det som visas från SNES-spelet men samtidigt en hel del nytt. Lite dåligt påläst..

Inaktiv

Det ser rätt lökigt ut när man plattas till och kryper längs med väggarna... :/

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Det ser rätt lökigt ut när man plattas till och kryper längs med väggarna... :/

Ja, jag känner mig lagom fånig som gnäller över en sån här sak, men varför är väggmålning-Link så onödigt ful när resten av spelet ser så fint ut? Själva spelmekaniska momentet tycker jag känns spännande och nyskapande!

Jag har inte så mycket som sneglat åt varken 3DS eller WiiU, men fan om inte Nintendo kommer få en fet donation längre fram i år.

Inaktiv
Skrivet av withaknife:
Skrivet av Segas:

Det ser rätt lökigt ut när man plattas till och kryper längs med väggarna... :/

Ja, jag känner mig lagom fånig som gnäller över en sån här sak, men varför är väggmålning-Link så onödigt ful när resten av spelet ser så fint ut? Själva spelmekaniska momentet tycker jag känns spännande och nyskapande!

Jag har inte så mycket som sneglat åt varken 3DS eller WiiU, men fan om inte Nintendo kommer få en fet donation längre fram i år.

Håller med dig. Jag hoppas Nintendo släpper det här spelet till Wii U också, det behövs verkligen och borde egentligen inte vara så svårt att ordna till just Wii U, med tanke på TV + Gamepad.

Man kan ju alltid drömma.

1
Skriv svar