Förlängd trailer för Metal Gear Solid V

Robot
Förlängd trailer för Metal Gear Solid V

Ett av de stora höjdpunkterna var för många Hideo Kojimas nya del i Metal Gear Solid-serien. Nu har vi fått in en längre version av trailern.

#metal-gear-solid-v-the-phantom-pain


Medlem
Förlängd trailer för Metal Gear Solid V

Solid Snake: Hästen från vildmarken.

Skribent
Skrivet av KatOne:

Solid Snake: Hästen från vildmarken.

Mannen som kunde smyga med hästar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Vadå det kommer till PC också?
Blir lite lätt förvånad om det stämmer.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skribent
Skrivet av Castor.T:

Vadå det kommer till PC också?
Blir lite lätt förvånad om det stämmer.

Tror det är kvar sedan "gammalt". Tyvärr.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Håret på kroppen stog upp redan efter att första ljudslingan gick igenom mitt headset och in i mina öron.

Förmodligen aldrig varit mer sugen på ett MGS spel än det här. Det ser magiskt ut. Ett givet köp.

Medlem

Har tårar i ögonen.

Medlem

Foxy Fox Engine

Medlem

Ser verkligen grymt ut. Dock så gillar jag inte när Kiefer Sutherlands röst kommer ur Snake's mun, det känns helt fel. Men men... man kanske kommer att vänja sig.

Dock tveksamt...

Medlem

Fyfaan, MGS håller på att bli ett ganska otrevligt spel (på ett hårresande, besvärande men helt underbart sätt).

Snacka om en värld som är fucked up....

Det här är ett spel jag tänker spela blotta livet ur!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av izayoi:

Ser verkligen grymt ut. Dock så gillar jag inte när Kiefer Sutherlands röst kommer ur Snake's mun, det känns helt fel. Men men... man kanske kommer att vänja sig.

Dock tveksamt...

Mjo känns fel utan hayter, men kiefer är endå Jack Bauer, den karaktären är så lik snake på så många sätt att det är skrämmande. Jag tror detta kommer funka helt underbart.

Då är jag iof stort fan av 24 och det spelar såklart in för min åsikt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av izayoi:

Ser verkligen grymt ut. Dock så gillar jag inte när Kiefer Sutherlands röst kommer ur Snake's mun, det känns helt fel. Men men... man kanske kommer att vänja sig.

Dock tveksamt...

Mjo känns fel utan hayter, men kiefer är endå Jack Bauer, den karaktären är så lik snake på så många sätt att det är skrämmande. Jag tror detta kommer funka helt underbart.

Har också tänkt på det. Jack Bauer karaktären är ju riktigt lik Snake när man tänker efter

Skulle inte förvåna mig om 24 tog efter lite från Metal Gear Solid.

Kiefer sa ju i intervjun att han inte var någon gamer men kände mycket väl till MGS

Medlem

Vem Snake är det man kommer lira? Är det solid snake? Big boss? Nu är det ett bra tag sen jag lirade mgs4(dom 3övriga med) men det fanns väl inget botemedel mot snakes åldrande i 4:an? Kommer man spela liquoid snake? Som tagit över ocelot i 4:an som man stoppar? Vilket isf blir hans tidigare liv i SAS styrkan? Eller kommer allt spelas innan mgs 4?

Medlem

Kojima <3


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Zainter:

Vem Snake är det man kommer lira? Är det solid snake? Big boss? Nu är det ett bra tag sen jag lirade mgs4(dom 3övriga med) men det fanns väl inget botemedel mot snakes åldrande i 4:an? Kommer man spela liquoid snake? Som tagit över ocelot i 4:an som man stoppar? Vilket isf blir hans tidigare liv i SAS styrkan? Eller kommer allt spelas innan mgs 4?

Detta spelet utspelar sig efter metal gear solid 3 (och portable spelen) men före metal gear 1 (spelet till msx/nes alltså). kommer inte ihåg exakt år, men tror det var början av 80-talet.

Medlem

Som en gammal MGS-fanatiker så ser jag extremt mycket fram emot det här spelet. Storyn i dessa spel är oslagbara.

Medlem

Game of the year? MGS är nog min favorit serie. Tack vare sin djupa story och galna mindfuck komplotter. Samt att den har bra gameplay, även fast kontrollerna var lite smått svåra i de första spelen. Det går dock att anpassa sig snabbt, no biggie!

There is only room for one snake.
You're pretty good!

Medlem

Synd om det ej kommer till PC. Ska man behöva lägga ut så mycket pengar (köpa PS4 för bara detta ändamålet) för att kunna spela MGS V?
Lär ju i och för sig vara värt det, men en PC release hade inte varit fel!

Medlem

Ser it grafiken lite mystiskt ut iaf marken när han rider, Känns som uppdateringen av texturerna inte riktigt hänger med, Kan bara vara videon.

Medlem

synd att karaktärer och story ska vara så jädrans flummigt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

synd att karaktärer och story ska vara så jädrans flummigt

Äh, det är ju det som är charmen med MGS! Om storyn var sansad och hängde ihop helt skulle ju spelen förlora mycket av vad som gör dom till just MGS.

1
Skriv svar