Vapen höjs och fordon exploderar i nya bilder från GTA V

Robot
Vapen höjs och fordon exploderar i nya bilder från GTA V
Medlem
Vapen höjs och fordon exploderar i nya bilder från GTA V

Cool guys don't look at explosions...

Medlem

Skulle detta komma till PS4 också? Har ingen av nuvarande generations konsoler och siktar in mig på nya.

Skrivet av teXmeX:

Skulle detta komma till PS4 också? Har ingen av nuvarande generations konsoler och siktar in mig på nya.

Om jag minns rätt så har jag för mig att det ska komma på ps4 också, fast det skulle inte komma samtidigt som ps3/360 releasen utan ps4a releasen blir senare, tror de vill buffa upp grafiken lite för nya konsollen;)

Medlem
Skrivet av teXmeX:

Skulle detta komma till PS4 också? Har ingen av nuvarande generations konsoler och siktar in mig på nya.

Jag tror inte att varken det ena eller andra har bekräftats ännu.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det enda som är bekräftat är ju Xbox 360 och PS3, varken mer eller mindre, inte ens PC alltså.

Om spelet blir på fler skivor än en till Xbox 360 tror jag det blir PS3-versionen för mig förutsatt att de är lika snygga, orkar inte hålla på och byta skivor mitt i spel, ser det märkbart bättre ut på Xbox kan jag kanske stå ut med skivbyte.

Medlem

Frågan är ju hur detta kommer flyta på nuvarande konsoler. GTAIV laggar ju då & då när det blir för mycket, hur kommer det då klara ett mycket större GTA med maffigare grafik? Har redan förbokat till ps3 men vill gärna ha till ps4 som kommer bli ett givet köp också.

Medlem
Skrivet av humziz:

Frågan är ju hur detta kommer flyta på nuvarande konsoler. GTAIV laggar ju då & då när det blir för mycket, hur kommer det då klara ett mycket större GTA med maffigare grafik? Har redan förbokat till ps3 men vill gärna ha till ps4 som kommer bli ett givet köp också.

Spelet behöver ju inte ha längre view distance bara för att kartan är större, områden man inte är i behöver inte ligga i minnet utan laddas in när man kommer i närheten, så har det varit i alla tidigare spel. De gamla spelen har exempelvis väldigt dåligt minne på vilka bilar som kör omkring, det kan räcka med att i princip titta bort en stund så är bilar borta och helt nya har tillkommit.

Medlem
Skrivet av Hellsinkivampire:
Skrivet av teXmeX:

Skulle detta komma till PS4 också? Har ingen av nuvarande generations konsoler och siktar in mig på nya.

Om jag minns rätt så har jag för mig att det ska komma på ps4 också, fast det skulle inte komma samtidigt som ps3/360 releasen utan ps4a releasen blir senare, tror de vill buffa upp grafiken lite för nya konsollen;)

Då minns du fel, för det har inte sagts NÅGOT om det.

Medlem

Så många bra spel! Last Of Us, GTA V och Assasin Creed Black Flag vilket spel år

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Så många bra spel! Last Of Us, GTA V och Assasin Creed Black Flag vilket spel år

..Total War: Rome 2, Company of Heroes 2, Battlefield 4, Arma 3, Batman: Arkham Origins, Watch Dogs, Splinter Cell 6:Blacklist,


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Gta 5 i all ära, men kan dom släppa det snart och börja på ett red dead redemption 2 till ps4 till mig i stället

Inaktiv

Känner att min personliga hype börjar släppa, men lär ju komma tillbaka framåt september! Nu är det ju inget som är klart, men det här är verkligen ett spel jag vill ha direkt till Nextgen!

1
Skriv svar