Nintendo om Super Mario 3D World

Robot
Nintendo om Super Mario 3D World

Transparenta rör, co-op och katt-Mario – Nintendo berättar om Wii U-uppföljaren till Super Mario 3D Land.

#super-mario-3d-world, #super-mario-64, #super-mario-galaxy, #super-mario-bros-2


Redaktör
Ponny
Nintendo om Super Mario 3D World

Först blev jag gruvligt besviken, men samtidigt älskar jag 3D Land och... ja, kanske?

Katter är ju trots allt söta!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Som många andra förstår jag mig inte på nintendos strategi att få igång Wii U försäljningen. Var jäkligt besviken över vad de visade, ser ännu ingen anledning att köpa Wii U

Medlem

Är lite smått trött på 2D mario spel. Har längtat efter ett bra 3d mario sedan galaxy serien så det här ser jag mycket väl fram emot. Speciellt när man har karaktärerna med samma förmågor från SMB2.

Plus: Katter! x3


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Trist, oseriöst spel. Verkar kanske inte komma något seriöst 3D-mario.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Först blev jag gruvligt besviken, men samtidigt älskar jag 3D Land och... ja, kanske?

Katter är ju trots allt söta!

Hehe vilken jämförelse! Så fort något är sött ska jag dra in något med katt så kommer man undan :).

Medlem

Ser ut som alla jävla mariospel på flera år. Slö av er Nintendo. Och varför har Mario en tom blick i varje boxart?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Redaktör
Ponny
Skrivet av slarron:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Först blev jag gruvligt besviken, men samtidigt älskar jag 3D Land och... ja, kanske?

Katter är ju trots allt söta!

Hehe vilken jämförelse! Så fort något är sött ska jag dra in något med katt så kommer man undan :).

Precis, med katter hade Daikatana varit GOTY! <3


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Gnäll gnäll gnäll. Det ser ju riktigt kul ut. Givet köp för min del iaf.

Medlem

Mario är stendött för mig 32 år gammal lixom? men en Wii U ska jag ha.


signatur

dark plockepinn master

Medlem

Givet köp för min del också. Jag som 30-årig gubbe uppskattar dessa spel.

Skribent
Skrivet av MacNille:

Ser ut som alla jävla mariospel på flera år. Slö av er Nintendo. Och varför har Mario en tom blick i varje boxart?

För han är trött.

Så trött.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av MacNille:

Ser ut som alla jävla mariospel på flera år. Slö av er Nintendo. Och varför har Mario en tom blick i varje boxart?

För han är trött.

Så trött.

HAHAHA klockren =). Du skulle lagt det så här "för han är trött.... så... trött" =). Och inte blir han fetar eller smalare det är väll bra antar jag =). undrar hur det skulle bli om luigi blev lite mullig och mario lite smalare O_O..... dum dum dum!

Inaktiv
Skrivet av Faulisto:

Trist, oseriöst spel. Verkar kanske inte komma något seriöst 3D-mario.

Hur många spel är egentligen "seriösa"? Battlefield, World of Warcraft, Sims? Du har nog helt tappat greppet om vad ett spel är till för - underhållning.

Tack och lov tycker alla olika, för jag skulle begå självmord om det ända som fanns som underhållning var Minecraft och Battlefield.

Medlem

Mario i all ära. Men när ska Nintendo sluta leva på gamla meriter, och skapa nya klassiker istället? Dessa gamla klenoder är det enda Nintendo verkar kunna.

1
Skriv svar