Deus Ex - Director's Cut till pc, PS3 och 360

Robot
Deus Ex - Director's Cut till pc, PS3 och 360

Wii U-spelarna blir inte ensamma om Deus Ex: Human Revolution Director’s Cut. Spelet kommer också till pc, PS3 och 360.

#eidos-montreal, #deus-ex-human-revolution-directors-cut, #microsoft, #deus-ex-the-fall


Medlem
Deus Ex - Director's Cut till pc, PS3 och 360

Finns det info på vad som är nytt i DC versionen? Jag tänkte spela igenom Human Revolution minst en gång till, så frågan är om det är värt att skaffa den här versionen eller inte


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det kompenserar liiiiite för "the fail" iallefall...

Medlem
Skrivet av Javas:

Finns det info på vad som är nytt i DC versionen? Jag tänkte spela igenom Human Revolution minst en gång till, så frågan är om det är värt att skaffa den här versionen eller inte

http://www.deusex.com/directorscut

Medlem
Skrivet av stoff75:
Skrivet av Javas:

Finns det info på vad som är nytt i DC versionen? Jag tänkte spela igenom Human Revolution minst en gång till, så frågan är om det är värt att skaffa den här versionen eller inte

http://www.deusex.com/directorscut

Tusen tack! Tar och kollar runt nu


signatur

Game long and prosper

Medlem

ja bra vore ju konstigt om det inte kom till pc eller konsoller ens.. det jäkla android spelet kan dom köra upp nånstans.

Medlem

Har inte kört spelet innan, har funderat på det flertalet gånger men när directors cut släpps.. då blir det nog av isåfall

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Har inte kört spelet innan, har funderat på det flertalet gånger men när directors cut släpps.. då blir det nog av isåfall

Ja, game on! Det är ett riktigt grymt spel, GOTY 2011 om du frågar mig


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Ja, game on! Det är ett riktigt grymt spel, GOTY 2011 om du frågar mig

Absolut, jag har köpt det två gånger och känner fortfarande att jag fått valuta för pengarna och kan absolut tänka mig att betala fullpris en gång till för det - it's that good! Jag älskar spelet - det är inte helt öppet men fortfarande väldigt mycket valmöjligheter (hur många spel har en achievement för att gå igenom spelat utan att döda en enda person (förutom bossar)!?), sån riktigt bra story och poetiska slut (notera plural!).

Medlem
Skrivet av stoff75:
Skrivet av Javas:

Ja, game on! Det är ett riktigt grymt spel, GOTY 2011 om du frågar mig

Absolut, jag har köpt det två gånger och känner fortfarande att jag fått valuta för pengarna och kan absolut tänka mig att betala fullpris en gång till för det - it's that good! Jag älskar spelet - det är inte helt öppet men fortfarande väldigt mycket valmöjligheter (hur många spel har en achievement för att gå igenom spelat utan att döda en enda person (förutom bossar)!?), sån riktigt bra story och poetiska slut (notera plural!).

Sluten är det enda jag störde mig på i spelet. Jag håller med om att dom var riktigt poetiska MEN

Dom kunde ha avslöjat lite mer vad som hände sedan, kändes lite Mass Effect 3 över det hela.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av stoff75:
Skrivet av Javas:

Ja, game on! Det är ett riktigt grymt spel, GOTY 2011 om du frågar mig

Absolut, jag har köpt det två gånger och känner fortfarande att jag fått valuta för pengarna och kan absolut tänka mig att betala fullpris en gång till för det - it's that good! Jag älskar spelet - det är inte helt öppet men fortfarande väldigt mycket valmöjligheter (hur många spel har en achievement för att gå igenom spelat utan att döda en enda person (förutom bossar)!?), sån riktigt bra story och poetiska slut (notera plural!).

Går att klara spelet utan att döda någon Dishonored.
Har du testat det?
Grymt bra spel som påminner en del om Deus Ex, fast som utspelar sej i en Steampunk-värld.

Medlem

Ett av de bästa spelen. Måste spelas igenom! Men slutet är fånigt. Men skit i det! Spela!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Suveränt. Det här är något jag önskat att de skulle göra sen jag spelade igenom det första gången. Synd att så små detaljer som bossfajterna skulle dra ner upplevelsen i ett annars så utomordentligt bra spel. Om de fixar till det och (enligt mig) de lite "fattiga" sluten i en uppdaterad version, så blir det här ett av de bästa spelet i modern tid.

Medlem

I DC ska man ju äntligen kunna köra igenom utan att behöva döda bossarna.

Medlem

Blir lite löjligt att ta med "Directors Cut"-sägningen till spel. Kan jag tycka.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag kan rekommendera detta spel till (nästan) alla som inte spelat det.

Jag fick detta spel med PS+ förra året och tyckte det var så pass bra att jag skämdes över att bara betalat för PS+ för det (30 kr/månad när det var extrapris) att jag köpte två DLC-pack (som också var nedsatta i pris med PS+ till sammanlagt 27 kr).

Det är möjligt att jag köper även detta för att känna att jag bidragit med några vettiga pengar till ett bra spel.

Medlem
Skrivet av tgaharry:

Går att klara spelet utan att döda någon Dishonored. Har du testat det? Grymt bra spel som påminner en del om Deus Ex, fast som utspelar sej i en Steampunk-värld.

Jag har försökt mig på Dishonered men hade väldigt svårt att förstå hur man blev detectad i tid och otid så dom flesta gångerna slutade det med att jag var last man standing. Men ska försöka mig på det igen. Det tog ju lite tid att lära sig dom reglerna i Deus Ex HR oxå.

Medlem
Skrivet av Preed:

Blir lite löjligt att ta med "Directors Cut"-sägningen till spel. Kan jag tycka.

Nej, det är faktiskt korrekt och fullt användbart. Precis som filmer har spel en regissör och en eller flera producenter. Ofta så blir spelen stympade av producenterna (av en eller annan anledning) vid släpp. Därav DC och nya färska dollars.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar