Smyg bland ruiner i DayZ – nya bilder

Robot
Smyg bland ruiner i DayZ – nya bilder
Inaktiv
Smyg bland ruiner i DayZ – nya bilder

När tänker de släppa det då? Jag har faktiskt inte provat DayZ ännu men är skapligt sugen på att prova på.


signatur

War never changes.

Medlem

Det är inte direkt ett snyggt spel men den grafiska profilen är verkligen helt rätt trots allt. Nu ska det bara släppas...

Medlem

Grafiken har aldrig varit viktig i DayZ det är gameplay man bryr sig om.

Medlem

Ge mig nu då förfan! Orkar inte vänta mer!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

En polare snackade om en open beta nu under E3, men frågade inte efter källor, så vet inte hur nära sanningen det är.. Det känns inte så, men man kan ju hoppas?

Medlem

Med tanke på att spelet är i Alpha stadie, och kommer släppas i Alpha stadie så låter det intressant.

Medlem

Någon som vet om det finns fönster som man kan ha sönder, eller om det är som i War Z där fönstrena är ogenomskinliga och inte går att ha sönder?

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Någon som vet om det finns fönster som man kan ha sönder, eller om det är som i War Z där fönstrena är ogenomskinliga och inte går att ha sönder?

Fönstren är ju, uppenbarligen, inte ogenomskinliga i alla fall


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Någon som vet om det finns fönster som man kan ha sönder, eller om det är som i War Z där fönstrena är ogenomskinliga och inte går att ha sönder?

Alla fönster går så klart att ha sönder. Antingen genom att skjuta på dom eller kasta något.
Du kan även kasta tomburkar för att lura iväg zombies...

Medlem

Jag längtar så oerhört mycket tills DayZ är spelbart! Haft så fruktansvärt många häftiga upplevelser i DayZ Modden.
Utforska världens alla hörn(helt underbart när man är ny!)
Bli jagad av banditer, samt rånad. Herre gud vad mitt hjärta slog de första gångerna när de vrålar åt dig att följa deras regler eller dö.

Träffa folk och bli vänner med dom, vissa som jag fortfarande har kontakt med även! Hjälpa försvarslösa. Gå med i en grupp av folk och göra något stort(vi tog över Cherngorsk) och sedan försvara staden från serverns "polis-grupp". Massvis med skottlossning och helikopter action.

Och så galet mycket mer saker. Minns gott och väl när jag fick min första befordran i gruppen jag var med i. Ett annat moment var ett uppdrag jag och min bror fick på natten, vi skulle hämta en vän som blivit skadad och låg omringad av en annan grupp ute på en åker. Vi utrustades med night-vision, rökgranater, flares, vapen och rubbet. Det var ett riktigt häftigt uppdrag! Våran vän som låg skadad i ladan var nära på att skita på sig när vi kom in med lampor och vapen riktade mot honom.

Åh, jag saknar verkligen upplevelserna man fick i det spelet. Tyvärr var ju zombies det minsta hotet i slutänden. I början var det farligt dock. Hoppas att DayZ lyckas få zombies att bli ett stort hot nu.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

När tänker de släppa det då? Jag har faktiskt inte provat DayZ ännu men är skapligt sugen på att prova på.

Samma här, var på väg att skaffa War Z men lyssnade på magkännslan tack och lov.

dzl
Medlem
Skrivet av Luciphear:

Åh, jag saknar verkligen upplevelserna man fick i det spelet. Tyvärr var ju zombies det minsta hotet i slutänden. I början var det farligt dock. Hoppas att DayZ lyckas få zombies att bli ett stort hot nu.

Prova spela på zombies.nu, där dom kör DayZero (en variant av dayz). Där är zombies mycket farligare än i vanliga Dayz. Det är även många andra (enligt mig) förbättringar!

Medlem

Hoppas dom ger mer möjligheter till att kommunicera med andra spelare. Jag har spelat en hel del Breaking Point (en mod av modden), där kommunikation i chatten har lett till att jag kunnat undvika många konflikter och även hittat många personer att spela med eller som till och med räddat livet på mig. Något som ALDRIG hände i vanliga DayZ.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

När tänker de släppa det då? Jag har faktiskt inte provat DayZ ännu men är skapligt sugen på att prova på.

Shame on you!!! Fyyy!!


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Hoppas dom ger mer möjligheter till att kommunicera med andra spelare. Jag har spelat en hel del Breaking Point (en mod av modden), där kommunikation i chatten har lett till att jag kunnat undvika många konflikter och även hittat många personer att spela med eller som till och med räddat livet på mig. Något som ALDRIG hände i vanliga DayZ.

Rocket har pratat om att ACRE kommer att bli implementerad till viss del. Dessutom, du har ju Direct communication i spelet redan, provat det? Tryck på TAB tangenten som default.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar