Call of Duty: Ghosts kommer till Wii U

Robot
Inaktiv
Call of Duty: Ghosts kommer till Wii U

Se där...på en konsol som är för klen för nya spel!

Fuck you, EA!

Medlem

Den är fortfarande för klen för nya spel, CoD Ghosts är samma spel som tidigare CoDs med lite bättre grafik och fiskar som flyttar på sig.

EA gör rätt i detta fall, spel skall inte förfulas ytterligare bara för att en liten del människor skall kunna spela annat än bara Mario.

Medlem
Skrivet av McKinley:

EA gör rätt i detta fall, spel skall inte förfulas ytterligare bara för att en liten del människor skall kunna spela annat än bara Mario.

And nothing of value was lost


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Inte för jag gillar cod spelen, men detta måste väl endå vara stort för nintendo som behöver fler storspel som säljer som smör?

Medlem

EA gör rätt och gör fel, för mig kvittar det mer eller mindre fullständigt när det kommer till Nintendos platformar. Detsamma gäller Call of Duty och flertal andra spel. Detta är bara jag som talar för mig själv nu i och för sig - men om jag köper en Nintendo konsol så är det för Nintendos egna spel jag vill åt. Inte andra utvecklares.

Metroid, Zelda, Mario, Super Smash Bros, Pokémon och så vidare. Som sagt, kanske bara jag, men de flesta andra spel är inte riktigt vad jag är ute efter när det kommer till just Nintendo.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Den är fortfarande för klen för nya spel, CoD Ghosts är samma spel som tidigare CoDs med lite bättre grafik och fiskar som flyttar på sig.

EA gör rätt i detta fall, spel skall inte förfulas ytterligare bara för att en liten del människor skall kunna spela annat än bara Mario.

Ja då kan väl spelindustrin skita i alla som sitter på lite klenare datorer? Skaffa dubbla Geforce GTX Titan eller get the f*ck out! Varför ska utvecklingen behöva bromsas ner bara för att folk sitter på ett sketet GTX 560?

När det finns möjlighet till att balansera grafiken efter hårdvara och när man ger PS3 och Xbox 360 stöd så finns det inga ursäkter att skita i Wii U. EA är bara dåliga förlorare som blev satt på sin plats av nummer 1, och nu är dom sur som en bortskämd snorunge.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

EA gör rätt och gör fel, för mig kvittar det mer eller mindre fullständigt när det kommer till Nintendos platformar. Detsamma gäller Call of Duty och flertal andra spel. Detta är bara jag som talar för mig själv nu i och för sig - men om jag köper en Nintendo konsol så är det för Nintendos egna spel jag vill åt. Inte andra utvecklares.

Metroid, Zelda, Mario, Super Smash Bros, Pokémon och så vidare. Som sagt, kanske bara jag, men de flesta andra spel är inte riktigt vad jag är ute efter när det kommer till just Nintendo.

Jag kan hålla med till stor del, det finns dock ett antal spel som inte skulle sitta helt fel även till Wii U.

Men jag skulle också gärna se lite old school spel typ Secret of Mana, Illusion of Time/Gaia antingen nya eller nice HD remakes på dem.
Samma som jag skulle göra mycket för att det nya LoZ: A Link Between Worlds även skulle släppas på Wii U i HD.

Ville verkligen se hur det riktiga Zelda spelet det gör till Wii U ser ut och vad man har att längta till. wind Waker i all ära men jag har redan spelat mig trött på det och någon super förbättring tyckte jag inte att det blev i HD när de är i cellshade grafik. Lite rundare kanter och skarpare texturer men inget revolutionerande precis.

Inte som remaken på Ducktales och Mickey Mouse: Castle of Illusion.

Medlem

De behöver inte ha ljugit tidigare. De kan ha ändrat sig eller så har förhållandet till Nintendo blivit bättre senaste tiden. Vem vet?

Medlem
Skrivet av McKinley:

Den är fortfarande för klen för nya spel, CoD Ghosts är samma spel som tidigare CoDs med lite bättre grafik och fiskar som flyttar på sig.

EA gör rätt i detta fall, spel skall inte förfulas ytterligare bara för att en liten del människor skall kunna spela annat än bara Mario.

Hur kommer det säg att EAs andra spel fungerar t.ex Battlefield 4 fungerar till PS3 och Xbox360 fast WiiU är bättre.

1
Skriv svar