19 minuter gameplay från Batman: Arkham Origins

Robot
19 minuter gameplay från Batman: Arkham Origins

Läderlappen är tillbaka och han slår hårdare än någonsin.

#batman-arkham-origins


FM-guru
F.d. Sisyr
19 minuter gameplay från Batman: Arkham Origins

Få spel med så tillfredsställande närstrider som den här serien. Blir nog kanoners det här med, ny utveckalre till trots. Har ju en minst sagt stabil grund att bygga på.

Medlem

Ser bra ut, verkar följa samma väg Rocksteady hade med en hel del nytt. Hoppas på en grym story och feta bossfighter!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jävlart va pepp jag är!!!

Arkham City 1,1


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Blev sugen satan på att göra alla sidequests klart på City nu ju

Medlem

Jäklar vad nice det ser ut, som tur är så har jag båda Arkham spelen på steam som jag inte hunnit med än

Läderlappen får arbeta hårt på min dator i år


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om de kan "tajta" till handling och sidequests lite jämfört med City så blir detta riktigt bra.

Asylum var fantastiskt, City var riktigt bra men det var lite ofokuserat - vart man än vände sig i början så såg man Riddler-grejor och det dök upp så många sidequests att när man väl kom fram dit man först skulle så hade man glömt varför man skulle dit.

Medlem

Det där är inte Kevin Conroy.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Moderator | Testpilot
Skrivet av StrongBad:

Det där är inte Kevin Conroy.

Han skulle göra rösten i ett annat Arkham spel. Förhoppningsvis en next gen titel gjord av Rocksteady!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

AW8
Medlem

Ser förbannat jävla bra ut. Jokern verkar vara lika bra gjord som i Arkham City och röstskådespelaren gör ett fint jobb. Bane ser skitbra ut och verkar göra karaktären rättvisa till skillnad från de förra spelen. Batmans röstskådespelare låter bra. Det ser verkligen ut som att de förstår hur man ska använda Batman och hans rogues gallery.

De nya fiendetyperna och den nya XP-utdelningsmodellen som utförligt förklarar hur bra du slogs och numera belönar dig om du förblir osedd genom hela predator-sekvenser ser ut som en bra förbättring från Arkham City.

Den nya storyn och additionerna till gameplayet gör att det här spelet ser ut att bli lika bra som Arkham City, om inte bättre. WB Games Montreal ser ut att göra serien rättvisa!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Hade höga förhoppningar om ett "nytt" spel men detta känns som Arkham City all over, tråkigt.

Medlem

Jag vill se ett Superman-spel i klass med Arkham-serien

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zombie4Life:

Jag vill se ett Superman-spel i klass med Arkham-serien

My, my, hur skulle det se ut?!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

kan jag ej spela med en sexig kattkvinna passar jag för detta spel

1
Skriv svar