Att hacka en hacker – multiplayer i Watch Dogs

Robot
Att hacka en hacker – multiplayer i Watch Dogs
Medlem
Att hacka en hacker – multiplayer i Watch Dogs

Nej. inga appar.
Sitter man och spelar vill man spela inte hålla på med telefonen!

Medlem

Singleplayer-läget slås alltså ihop med multiplayer-läget på ett sömlöst sätt, eller har jag missuppfattat texten?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

alltså samma typ av mp som darksouls?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ja så länge man kan inaktivera att massa random folk kommer in i ens singelplayer-spel så varför inte.

Medlem
Skrivet av morfin91:

alltså samma typ av mp som darksouls?

Det hade varit riktigt intressant, tycker det ger en extra kick av fun till Dark souls

Medlem

Sååå, kommer andra spelare dyka upp enbart om man accepterar förfrågan? Eller kommer man kunna se dom annars också, bara att man inte kan hacka varandra osv?

Vore ju riktigt coolt faktiskt


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Sååå, kommer andra spelare dyka upp enbart om man accepterar förfrågan? Eller kommer man kunna se dom annars också, bara att man inte kan hacka varandra osv?

Vore ju riktigt coolt faktiskt

Jag förstår det mer som ett alternativ i menyn: Tillåt andra spelare att ansluta sig. Kryssar du i den kan en annan spela bli inslängd till dig när som helst, kryssar du inte i den får du aldrig besök.

Detta är bara min tolkning av texten ovan dock, kan ha fel.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Nej. inga appar.
Sitter man och spelar vill man spela inte hålla på med telefonen!

Jag skulle vilja använda mobilen även om det blir lite batteri problem som jag ser ända nackdelen. Men ingen tvingade dig att ladda ner och spela multiplayer det är frivilligt


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Ser riktigt bra ut, det hade vart bra om appen blev öppen för alla operativsystem (inte bara Iphöne, också Android och W8). Känns bra, kommer säkert bli grymt!

Medlem

Varför fixar dom inte co-op? Lira "singelplayer" med polarn skulle vara riktigt smutt i en värld som denna!


signatur

Niet.

1
Skriv svar