Vilket spel vann E3?

Robot
Vilket spel vann E3?

Idag är det sista dagen av E3. Snart slår den gigantiska mässan igen portarna. Men innan vi tar farväl av kolossen ska vi utse mässans allra bästa spel.

#microsoft, #sony, #ea, #ubisoft, #nintendo, #grand-theft-auto-v


Skribent
Vilket spel vann E3?

Det var verkligen AAA-spelens E3 i år. Battlefield 4, The Division och Witcher 3.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Witcher 3, cus you know its not bullshit c:

Medlem

Fanns många spel som gav mig ''vill ha'' känslan. Men eftersom det flesta är uppföljare så var det fortfarande något väntat, vilket inte The division var, som fick min röst

Medlem

MGS 5 var det spelet som gjorde mest intryck på mig. BF 4 är egentligen BF 3 så som det borde ha varit, t.ex. med commando etc.

Ser fram emot Star Wars: Battlefront från DICE som kan bli riktigt kul om de får till det.

The Witcher 3 verkar också bli episkt.
Annars var det inte så där jättemånga spel som gjorde intryck.

Jävligt många uppföljare nu, vilket också speglar sig i min lista.

Medlem

utan tvekan the division

Medlem

Tom Clancy's The Division.
Länge sedan jag sett ett spel som verkar så överlägset allt annat.
Tappat sugen på mina nuvarande spel som ser ut som gröt i jämförelse.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

röstade witcher,divison och ryse son of rome verkade också intressant.

röstade ej på bf4 pga för lite och för mycket "skriptat" för säga att detta spelet kommer bli kul istället för en ren skör kopia av tidigare bf spelen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ifråga om vad som imponerade mig mest på E3 sett till vad jag visste på förhand var ju avslöjandet av The Division överlägset, medan spelen jag ser mest fram emot är The Witcher 3, Watch Dogs, Mirror's Edge 2 och expansionen till Walking Dead.

Ska jag va neggo så känns ju BF4 som BF 3.5 Det verkar ändå Kanon

Batman Origins som Arkham City 1.2 ...Mer av förra årets Bästa spel: Ja tack

Thief kändes rätt så Meh

Call of Duty Ghost känns som ...ja som MW 1,2 & 3 borde varit

Sen var ju de mesta annat guld
Med nya konsoler, The Division, Watch Dogs, Splinter Cell, AssCreed, Witcher, MetalGear. m.m


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Star Wars: Battlefront såklart!
Jag har väntat på detta sedan tvåan kom ut. Minns att jag flera gånger suttit och drömt om hur fantastiskt det skulle kunna bli om DICE gjorde trean. Bara att få veta att ett nytt Battlefront var på gång skulle ha gjort mig överlycklig - att få veta att just DICE gör det känns helt overkligt! Hoppas de gör det bra!

Medlem

Metal Gear såg riktigt episkt ut och Mario Kart 8 såg förbannat roligt ut. Dessa två är mina spel från årets E3.

Medlem

Bayonetta 2, synd bara att det inte kommer till Ps4.

Medlem

GTAV vann E3 utan att ens vara där. Så jävla ointressant spelår..

Medlem
Skrivet av Xerious:

Star Wars: Battlefront såklart!
Jag har väntat på detta sedan tvåan kom ut. Minns att jag flera gånger suttit och drömt om hur fantastiskt det skulle kunna bli om DICE gjorde trean. Bara att få veta att ett nytt Battlefront var på gång skulle ha gjort mig överlycklig - att få veta att just DICE gör det känns helt overkligt! Hoppas de gör det bra!

Det är inte DICE som gör Battlefront. Det är Danger Close, de som har gjort MoH 2010.

OnT: Peggle 2 vann.

Battlefield 4 för mig, det enda jag ser framemot, förutom Mirror's Edge 2


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Det är inte DICE som gör Battlefront. Det är Danger Close, de som har gjort MoH 2010.

OnT: Peggle 2 vann.

Jaså? Har du någon länk som kan bekräfta detta?
Även om så skulle vara fallet går de i alla fall under DICE-loggan, så de har ju en del att leva upp till.
Som sagt så är jag riktigt glad över att spelet är på gång, även om det nu inte skulle vara "det riktiga" DICE som gör det

Medlem

Hotline Miami 2: Wrong Number (inte säker om detta är den faktiska undertiteln, hemskt i så fall)

Visades för pressen, men känner jag FZ rätt har det helt kringgått er?


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Tom Clancy's The Division.
Länge sedan jag sett ett spel som verkar så överlägset allt annat.
Tappat sugen på mina nuvarande spel som ser ut som gröt i jämförelse.

Fan vad du bygger ett luftslott.


signatur

Imperator

Medlem

Tvungen att välja bf4, besviken som jag är över Dice och BF3 så är bf4 det spel jag har högst förhoppning om. Ok, över till smädningen!

Var är Arma 3 och DayZ på listan?

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av SID 6.7:

Tom Clancy's The Division.
Länge sedan jag sett ett spel som verkar så överlägset allt annat.
Tappat sugen på mina nuvarande spel som ser ut som gröt i jämförelse.

Fan vad du bygger ett luftslott.

Ja det dras mycket slutsatser från ett noggrant planerat och skriptat videoklipp med syfte att få folk att köpa en produkt. Kommer ihåg ett par gånger i historien då spel inte lever upp till sina tidiga trailers.. ^^

Medlem

Watch Dogs, MGS V och The Divison för mig.
Såg mest imponerande ut och gillar nytänket.
Att sitta och välja Arkham Origins, CoD, Battlefield eller annat känns fel, det är samma sak som deras tidiga spel med lite nytt, väldigt tråkigt enligt mig. De såg inte ens ut som nya spel, såg mer ut som expansioner/uppdateringar.

MGS V valde jag för att jag är en fan boy så det skriker om det, men det är ändå nya miljöer, blivit open world osv så det förtjänar verkligen en plats bland mina 3.

Medlem

spänningen är olidlig mellan BF4 och Division

Medlem

Metal Gear Solid 5, The Division och Watch Dogs.

LOL BF4, srsly?


signatur

// Bacon <3

Medlem

Watch dogs. oh baby !

Inaktiv

Battlefield 4, Titanfall, The Division för mig iaf

Medlem

Mindre smärtsamt med 3? >_< Om något blev det ju ännu svårare

Medlem

Tyckte mässan iår vart en riktig besvikelse. Enda som såg riktigt bra ut vart Watch Dogs och the Order 1886. Resterande, meh... Battlefront kommer floppa, folk är lite för hypade för sitt egna bästa.

ESO gjorde mig mörkrädd, usch.

Medlem

Titanfall, Destiny och tveklöst The Divsion (Ubisoft lyckade ännu en gång med att visa upp det mest intressanta spelet).

Medlem

Historiskt bra E3 i år, episkt konsolkrig där Sony välförtjänt går ut som vinnare! Jag röstade för The Division, men har ögonen på fler titlar

123
Skriv svar