Kartongernas kamp – Xbox One, Playstation 4 och Wii U

Robot
Kartongernas kamp – Xbox One, Playstation 4 och Wii U

Något som man ofta glömmer i ett konsolkrig är det här med designen på själva kartongen.


Medlem
Kartongernas kamp – Xbox One, Playstation 4 och Wii U

Tycker nog ingen av dom såg speciellt lockande ut, men XB1 såg mest clean ut. Som ett fint träd.

Medlem

Xbox vinner.


signatur

Ei saa peittää

Skribent

Ja, Xbox One vinner.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Så trött på att alla ska kopiera Apple och köra med minimalistiskt stil alá Dali Lama.

Ha en kartong med lite information och liv, det är inte porslin jag köper.

Medlem

xbox ser hotfull ut på nåt sätt. röstar på ps4

Medlem

PC master race.

Inaktiv

Kartong, kartongigare, kartongigast

Inaktiv

Jag vet ej med er men jag är mer intresserad av innehållet ^__^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Xbox One hade snyggast kartong, men detta bevisar bara att det är insidan som räknas.

Medlem
Medlem
Skrivet av NaxoS:

Så trött på att alla ska kopiera Apple och köra med minimalistiskt stil alá Dali Lama.

Ha en kartong med lite information och liv, det är inte porslin jag köper.

Jag svängde ihop en snabb "box art" åt dig:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Åtminstone en fight där Xbone har hem första pris

Medlem

Alla är snygga men Wii U och Ps4 kartongerna är snäppet finare för de är färggladare


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gillar Wii U kartongen, mer färger 'n' shits.

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Så trött på att alla ska kopiera Apple och köra med minimalistiskt stil alá Dali Lama.

Ha en kartong med lite information och liv, det är inte porslin jag köper.

Vad har Dalai Lama och minimalism med varann att göra exakt menar du?

Krysslådan klart snyggast.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Som PC spelare måste jag säga: approved!

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av NaxoS:

Så trött på att alla ska kopiera Apple och köra med minimalistiskt stil alá Dali Lama.

Ha en kartong med lite information och liv, det är inte porslin jag köper.

Jag svängde ihop en snabb "box art" åt dig:
http://i.imgur.com/fNsDo82.jpg

Tja varför inte, eller varför ens bry sig egentligen. Det är en kartong.

Medlem

Från snyggast till fulast!
1. PS4
2. WiiU
3. Xbox One

Inte för att jag kommer köpa någon av dem, PC Gamer forever.

Medlem

De måste fean ha dåliga inslag/paket entreprenörerna/utvecklare på sony/ms/nintendo .
Boxens utseende spelar noll roll i hur folk bestämmer sig för att köpa så länge de inte vissar foton av spelen
. Finns fean inte en affär längre som har konsoler i boxar i sin butik...iaf inte i Sverige (pga stöld risken)

Kan tänka mig att en spel hajp typ... Cod version #20 kommer med denna konsol och massa bilder på spelet, men annars vetifan.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Svårt att göra en rättvis bedömning då en vinnande kartong förutom sitt utseende är beroende av sin ytvikt i gram per kvadratmeter och material. En kartong som vinner i kategorin snyggaste utseende kan ju faktiskt vara tillverkad av ett WLC material och därför undermålig ur transportsynpunkt. En riktigt snygg kartong kan vara tillverkad av ett SBB material som kan ha en negativ miljöpåverkan. Det saknas även information angående tillverkningsprocessen, blekt eller oblekt klormassa? Jag får tyvärr avstå från att ge en bedömning då det finns alldeles för många osäkra faktorer här.

Medlem

Älskar PS4ans blåa nyanser så den lådan får min röst

Inaktiv

Efter som jag gillar stilrena designar så säger jag Xbox One.

Medlem

Xbox helt klart.

Medlem

Gillar nog ps4 kartongen bäst, xbox va lite märklig.

Medlem
Medlem

Skulle inte bry mig ens om de använde vanliga bruna pappkartonger... något jag föredrar framför ALLT annat. Eftersom kartongerna ändå åker till återvinningen efter ett litet tag. Skulle man spara på alla tomkartonger så behöver man hyra ett par j-a stora förråd.

Inaktiv

Xbox One helt klart!

Medlem

Det är detta jag kommer basera mitt val på!

Medlem
Skrivet av Exxo:

Skulle inte bry mig ens om de använde vanliga bruna pappkartonger... något jag föredrar framför ALLT annat. Eftersom kartongerna ändå åker till återvinningen efter ett litet tag. Skulle man spara på alla tomkartonger så behöver man hyra ett par j-a stora förråd.

Enda kartongerna som e bra att spara är om man köpt en jäla stor tv, för den får du inte i nåt annat å ska du flytta, och som jag, kommer från borås, då vill du ha nåt som skyddar den från det ständiga jävla regnandet...

123
Skriv svar