Kör på väggarna och i taket i Mario Kart 8

Robot
Kör på väggarna och i taket i Mario Kart 8
Medlem
Kör på väggarna och i taket i Mario Kart 8

Jag hoppas de inte glömmer battlemode. Det vore också en ball grej att utöka till fler än 4 player online och turneringar så kan det nog verkligen bli det bästa mario kart spelet hitintills.
Battlemode till Snes och N64 har inte blivit slagna när det gäller kartor och utförande. Upp till bevis nu!

Medlem

Mario kart, wipeout edition?

Medlem

Rainbow road bör (kommer?) bli så.jävla.svår.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:

Rainbow road bör (kommer?) bli så.jävla.svår.

Finns det något Mario Kart som inte har med en Rainbow Road?... vet inte hur det är med 3ds versionen... men den har ju liksom nästan känts som en trademark bana som förväntas finnas där som sista nivå.

k3m
Medlem

SEGA All-Stars racing transformed är bättre, just för att de senaste Mario Kart spelen har varit riktiga bottennapp...

Medlem

Skulle kunna köpa en Wii U bara för det här spelet

Skribent
Skrivet av tavener:

Skulle kunna köpa en Wii U bara för det här spelet

Lite så jag tänker också. Fast Även Super Mario 3D World och Smash bros ser trevliga ut...


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av tavener:

Skulle kunna köpa en Wii U bara för det här spelet

Lite så jag tänker också. Fast Även Super Mario 3D World och Smash bros ser trevliga ut...

Jo det är bra titlar! Tror du det är värt att skaffa en Wii U? De flesta tycker ju att det är skräp men det känns ju verkligen mer intressant ut än PS4 och XOne, i alla fall om man vill lira simpla casual spel.

Skribent
Skrivet av tavener:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av tavener:

Skulle kunna köpa en Wii U bara för det här spelet

Lite så jag tänker också. Fast Även Super Mario 3D World och Smash bros ser trevliga ut...

Jo det är bra titlar! Tror du det är värt att skaffa en Wii U? De flesta tycker ju att det är skräp men det känns ju verkligen mer intressant ut än PS4 och XOne, i alla fall om man vill lira simpla casual spel.

Jag står i valet och kvalet. Det finns inte ett enda spel ute nu som jag bara "måste" ha. Mario Kart 8, Smash Bros och Super Mario 3D World känns som givna köp, men det är bara tre spel. Dessutom dröjer det lång tid tills de finns i butik.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar