Payday 2 – fyra maskprydda rånare på bild

Robot
Payday 2 – fyra maskprydda rånare på bild

Svenskutvecklade Payday 2 sätter dig i rollen som rånare. Nu har vi fått lite fina bilder från spelet.

#payday-2


Medlem
Payday 2 – fyra maskprydda rånare på bild

Det här spelet är ett givet köp för mig!

Medlem

Hur många tusen poliser kommer man döda innan man klarat spelet? Tyckte nog det var liiite för många i första spelet

Medlem

Lite gameplay från golvet på E3!
http://www.youtube.com/watch?v=YrXTa7W2yC4

Garanterat roligt spel! Hur många digitala poliser man än skjuter i payday 2 så kommer man själv bestämma när man klarat av spelet.

Medlem

Träffade ni dem på E3?
Blir det ett reportage?

Medlem

Hade varit roligt om det var lite mer realistiskt, open world samt lite mer taktik och planering innan man utför ett rån.

Tex: Gå in på banken som elektriker för att se hur många vakter/övervakningskameror, se vart valvet ligger osv, installera något chip för att hacka larmet och planera lite flyktväg/flyktbil/båt samt utrustning och klädval.

Medlem

Det kommer du i princip kunna göra i payday 2

Medlem

De vissar mest upp 5 min rush and grabb low level mission...
Banorna på de högre nivåerna kräver planering, därför man kan få blueprints om man förbeställer

Medlem

Har även hört att man kan klara banor utan att ens bli upptäckt.

Medlem

Ja det har implementerar stealth, det ska gå att klara banor utan att polisen över överhuvudtaget kommer.

Medlem

Ser supermycket fram mot spelet!

Känns som om detta kommer bli nästa stora co-op!!

Ang screenshotsen så ser det riktigt coolt ut att kunna göra en klassisk kupp på ett museum. Tjuv&Polis -Delux!

Medlem

Om det ni säger i kommentarerna stämmer så blev det helt klart mer intressant nu. Första spelet spelade jag under en gratishelg på steam och tröttnade efter 2-3 timmar då det blev så enformigt efter att man dödat 100000000 poliser.

Medlem

Jo de har gjort sin hemläxa dessutom knutit till sig bra kompetens som Goldfarb tidigare Dice.

1
Skriv svar