Interaktiv modell av Playstation 4

Robot
Interaktiv modell av Playstation 4
Medlem
Interaktiv modell av Playstation 4

Tycker faktiskt den käns snyggare och snyggare.
Gillar speciellt att den påminner mycket om PS2.

Medlem

Väldigt snygg konsol. Kör exklusivt på PC men Sony har definitivt gjort mig intresserad.

Medlem

Snygg som fan imponerande!!


signatur

Honour may not win power, but it wins respect. And respect earns power.
(Ishida Mitsunari)

Medlem

Gillar den starkt! Älskar även att den kan "stå upp".

Medlem

Nu var det andra åsikter!

Tror många kollade på FZ's första bild av den då framsidan, tack vare perspektivet, inte såg "snedskuren" ut, utan bara som en låda.

Medlem

Den hade stått hur perfekt som helst bredvid min skärm eller dator(litet kub-chassi)! Blir nog inte till TV:n denna gången. Har inte en värst bra TV och jag hade inte orkat förflytta mig till den var gång. Mer praktiskt att ha den inkopplad i skärmen för min del.

Medlem

Jag tycker om den jag med, skön Ps2-känsla som Sviskon skrev. Att den är så liten är ett plus också.

Medlem

Den är jävligt fräsch. Som ni andra sagt så påminner den om PS2 vilken var grym


signatur
Medlem

Finns det inte en dosa som gör att man kan koppla i flera HDMI kablar till en skärm? Blir riktigt sugen på att köpa PS4 om det är lätt och smidigt att byta mellan dator och PS4 med ett knapptryck.

Medlem

Jag tycker att designen på Xbox One fungerar den också. Dock så bör man nog ha den i en TV-bänk eller dylikt så att bara fronten syns.

PS4 ser ut att passa i TV-bänkar, ovanpå dessa eller stående på högkant. Den ser ut som en lite futuristisk PS2!

Medlem
Medlem

Jag känner mig lite oroad över att det är så få hål i den. Kommer den verkligen ventileras bra?

Medlem

Herregud vad Xbox One är ful i jämförelse, både själva lådan men också kontrollen.

Det var först nu när jag sett båda 3D-modellerna av konsollerna som jag insåg hur galet mycket snyggare PS4'an är. Ytterligare en spik i kistan för One...

Medlem
Skrivet av KatOne:

Herregud vad Xbox One är ful i jämförelse, både själva lådan men också kontrollen.

Det var först nu när jag sett båda 3D-modellerna av konsollerna som jag insåg hur galet mycket snyggare PS4'an är. Ytterligare en spik i kistan för One...

Jag tycker att Playstation 4 är snyggare också, men jag tycker fortfarande att Xbox One är ganska snygg. Väldigt många verkar inte gilla designen alls, men jag tycker den är väldigt stilren.

Medlem

AAAhh... PS2an... Vilken nostalgi!

Oh the memories!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Helt sjukt hur Xbone är ~60% större volymmässigt

Vad är det för AUX uttag där bak? Fasen att dom ska envisas med egna anslutningar till headset. Har ju hur många som helst till mobilen som man skulle kunna använda


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Herregud vad Xbox One är ful i jämförelse, både själva lådan men också kontrollen.

Det var först nu när jag sett båda 3D-modellerna av konsollerna som jag insåg hur galet mycket snyggare PS4'an är. Ytterligare en spik i kistan för One...

Bra antagande efter 2 relativt kassa 3D-modeller. Ingen av dem såg speciella på de länkarna.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Finns det inte en dosa som gör att man kan koppla i flera HDMI kablar till en skärm? Blir riktigt sugen på att köpa PS4 om det är lätt och smidigt att byta mellan dator och PS4 med ett knapptryck.

Har det till TVn där 3 blir till 1, den byter själv till den "maskin" som man sätter igång, men du får med en fjärrkontroll om du skulle vilja byta när alla är igång t.ex. finns på Kjell.com och jag är nöjd
http://www.kjell.com/3-vags-hdmi-switch-p68784
Finns i 5 portars med

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vad är det för AUX uttag där bak? Fasen att dom ska envisas med egna anslutningar till headset. Har ju hur många som helst till mobilen som man skulle kunna använda

Jag tror den porten är till för att koppla in PS Eye.

Medlem

Tycker att kontrollerna är väldigt snarlika OUYA's. Eller tvärtom.

Medlem

Så nyskapande kontroller.. Tråkigt att inte kunna köpa en konsoll baraför att kontrollern ger en typ krampkänsla efter 30-40minuters spelande.. Tredjepartskontroller kan man ju bara glömma då alla jag provat har varit gjorda på gamla petflaskor.

Och nej, den lilla ändringen på formen kan inte ändra detta, då den fortfarande inte kommer kunna vila i handen (har rätt stora händer). Dock fixade de i alla fall till L2/R2 för de var rena katastrofen på PS3, hade man tur klarade man köra 1 varv på nordslingan utan att halka av skiten.. eller det klassiska lägga ner dosan på bordet UTAN att börja spola i filmen man såg på.

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Så nyskapande kontroller.. Tråkigt att inte kunna köpa en konsoll baraför att kontrollern ger en typ krampkänsla efter 30-40minuters spelande.. Tredjepartskontroller kan man ju bara glömma då alla jag provat har varit gjorda på gamla petflaskor.

Och nej, den lilla ändringen på formen kan inte ändra detta, då den fortfarande inte kommer kunna vila i handen (har rätt stora händer). Dock fixade de i alla fall till L2/R2 för de var rena katastrofen på PS3, hade man tur klarade man köra 1 varv på nordslingan utan att halka av skiten.. eller det klassiska lägga ner dosan på bordet UTAN att börja spola i filmen man såg på.

Aldrig haft problem med någon av Playstations kontroller.

Inaktiv

Kan man byta hd på ps4 såsom man kan på ps3 ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Kan man byta hd på ps4 såsom man kan på ps3 ?

Ja det blir möjligt att byta till en större eller SSD.

http://www.ign.com/articles/2013/06/11/e3-2013-playstation-4-...

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Så nyskapande kontroller.. Tråkigt att inte kunna köpa en konsoll baraför att kontrollern ger en typ krampkänsla efter 30-40minuters spelande.. Tredjepartskontroller kan man ju bara glömma då alla jag provat har varit gjorda på gamla petflaskor.

Och nej, den lilla ändringen på formen kan inte ändra detta, då den fortfarande inte kommer kunna vila i handen (har rätt stora händer). Dock fixade de i alla fall till L2/R2 för de var rena katastrofen på PS3, hade man tur klarade man köra 1 varv på nordslingan utan att halka av skiten.. eller det klassiska lägga ner dosan på bordet UTAN att börja spola i filmen man såg på.

Jag har ungefär det problemet, fast med 360-kontrollerna.. Krampar totalt sönder av att försöka köra Forza 4.. Här har man en PS3 och PC där G25-ratten funkar finfint och så har man ett fenomenalt bilspel, som man inte kan spela >_< Död åt exklusivitet för ett system (eller öppna för kontroller från varandras system)!

1
Skriv svar