Svensk bomb på Ubisoft-konferensen – sammanfattning

Medlem
Svensk bomb på Ubisoft-konferensen – sammanfattning

Watch dog 2 confirmed

Medlem

Jag vill faktiskt Tacka er på FZ för att ni håller ett bra öga på E3, samt era sammanfattningar.

Simpelt och smidigt sätt att själv hålla koll på vad sker på e3.

Tack

Skrivet av WulffX03:

Jag vill faktiskt Tacka er på FZ för att ni håller ett bra öga på E3, samt era sammanfattningar.

Simpelt och smidigt sätt att själv hålla koll på vad sker på e3.

Tack

Jag håller med


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

South Park spelet tillsammans med Garden warfare var helt klart både höjdpunkterna och de viktigaste produkterna under presentationerna!

Medlem

The Division... det kan vara något av det fetaste jag sett. Någonsin. Massive, kör hårt nu!

Medlem

The division såg ju riktigt intressant ut ju, påminde lite om apb fast mycket mer avancerat, å förhoppningsvis inte pay to win xD


signatur

always use the nubs for cover

Skrivet av Xzander:

The Division... det kan vara något av det fetaste jag sett. Någonsin. Massive, kör hårt nu!

En av mina kompisar jobbar på det här spelet, ska bli kul att se mer av det inom kort.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av WulffX03:

Jag vill faktiskt Tacka er på FZ för att ni håller ett bra öga på E3, samt era sammanfattningar.

Simpelt och smidigt sätt att själv hålla koll på vad sker på e3.

Tack

Kan bara hålla med, ni gör ett kanon jobb!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WulffX03:

Jag vill faktiskt Tacka er på FZ för att ni håller ett bra öga på E3, samt era sammanfattningar.

Simpelt och smidigt sätt att själv hålla koll på vad sker på e3.

Tack

Jag håller med

Samma här!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Division - måste ändå säga att det såg väldigt bra och väl bearbetat ut, hoppas det går bra, massive verkar vara en solid studio.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag hänger med i kören och säger tack!

Jag sov under Ubisofts presskonferens för att vara redo till Sonys, men har på morgonen nu istället kollat in "Division". Men jag har inte riktigt till vilka plattformar spelet är till?

Medlem
Skrivet av Siken:

Jag hänger med i kören och säger tack!

Jag sov under Ubisofts presskonferens för att vara redo till Sonys, men har på morgonen nu istället kollat in "Division". Men jag har inte riktigt till vilka plattformar spelet är till?

Ps4 och One. Säkert PC också senare men inte som det ser ut just nu.

Medlem

Sverige levererar i år!

Medlem

Nästintill alla spel har en sak gemensamt, var än de är utvecklade; de handlar om amerikaner.

Lite tråk.

Medlem

The Division verkade väldigt intressant.
Hoppas verkligen på en PC-release också, och ingen kass port då.

Medlem
Skrivet av LAMeduck:

Nästintill alla spel har en sak gemensamt, var än de är utvecklade; de handlar om amerikaner.

Lite tråk.

Det är väl den enda kulturen som har en global täckning...? Dom flesta människor känner igen det.

Medlem

Jäääääklar va sugen jag blev på The Devision. Det och Destiny var helt klart mina höjdpunkter och jag ber nu till alla gudar att de kommer till PC. Vi är så bortglömda

Medlem

Någon borde göra ett spel om hur det stackars nordkorea försvarar sig mot den elaka supermakten sverige, och som dlc får du spela som en turkmenistansk soldat ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av LAMeduck:

Nästintill alla spel har en sak gemensamt, var än de är utvecklade; de handlar om amerikaner.

Lite tråk.

Amerikaner och crab-people!
För övrig så tycker jag ubi är elaka om rayman inte tar sig till pc :'(

Medlem

Snyft... jag vet exakt vad jag ska köpa... the division. Tycker inte dom borde satt Tom Clancys före, för detta är i mitt tycke inte ett tom clancy spel i rätt anda Så jag kommer inte se detta som ett tom clancys spel för då kommer jag ju förvänta mig något helt annat Så detta är för mig enbart the division, the awsome

Medlem
Skrivet av LAMeduck:

Nästintill alla spel har en sak gemensamt, var än de är utvecklade; de handlar om amerikaner.

Lite tråk.

Om spel handlade om andra än amerikaner skulle dom ju tro att det fanns en värld utanför USA


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Division - måste ändå säga att det såg väldigt bra och väl bearbetat ut, hoppas det går bra, massive verkar vara en solid studio.

Det har skett lite förändringar sedan vi gjorde GRAW och GRAW 2

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Hipshot:

Division - måste ändå säga att det såg väldigt bra och väl bearbetat ut, hoppas det går bra, massive verkar vara en solid studio.

Det har skett lite förändringar sedan vi gjorde GRAW och GRAW 2

Ja - det var ju också 100 år sedan


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Hipshot:

Division - måste ändå säga att det såg väldigt bra och väl bearbetat ut, hoppas det går bra, massive verkar vara en solid studio.

Det har skett lite förändringar sedan vi gjorde GRAW och GRAW 2

Ja - det var ju också 100 år sedan

Jo det är sant
Men tycker det är lite kul att alla flashiga hud funktioner som Ubi alltid har lagt till i sina promovideos nu faktist finns i spelet

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Hipshot:

Division - måste ändå säga att det såg väldigt bra och väl bearbetat ut, hoppas det går bra, massive verkar vara en solid studio.

Det har skett lite förändringar sedan vi gjorde GRAW och GRAW 2

Ja - det var ju också 100 år sedan

Jo det är sant
Men tycker det är lite kul att alla flashiga hud funktioner som Ubi alltid har lagt till i sina promovideos nu faktist finns i spelet

Verkligen, men det är bra gjort, Ubi hade snyggt UI i Anno 2070 med, verkar ha bra koll på det där, eller - deras studios verkar ha det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Hipshot:

Division - måste ändå säga att det såg väldigt bra och väl bearbetat ut, hoppas det går bra, massive verkar vara en solid studio.

Det har skett lite förändringar sedan vi gjorde GRAW och GRAW 2

Dags för ett nytt ghost recon utan framtidstjafs men med samma spelmekanik som i GRAW för den var suverän!
Sjukt roligt i MP, tyvärr slog det väl aldrig riktigt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar