FZ-läsarna har sagt sitt – detta är E3:s hetaste spel!

Robot
Medlem
FZ-läsarna har sagt sitt – detta är E3:s hetaste spel!

...Bah, Stick of truth borde toppa listan.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Häftigt att det är i Malmö, gått förbi där förut när dom var nya. Trodde aldrig dom skulle kunna göra något sånt faktiskt! Good job

Medlem

Återstår att se om spelet lever upp till sina förväntningar.

Det var ju bara ett kort demo, som antagligen var rätt scriptat också. Men det ser sinnes nice ut.

Medlem

Helt klart välförtjänt av den korta gameplay man fick se. Ska bli intressant och se hur det fungerar online mot andra.

Medlem

Hur fan kan ni rösta BF4 över Watch dogs??

Det måste vara en bug FZ.

Inaktiv

Fattigt. Finns det nåt på kartan som inte är rälsigt, dlc-orienterat och konsol-nerfat? Ja det skulle vara arma3 då.

Medlem

Jag lägger Mario Kart och Donkey Kong högt på min lista iaf!

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Hur fan kan ni rösta BF4 över Watch dogs??

Det måste vara en bug FZ.

Likt Call of Duty har Battlefield sina trogna undersåtar som gladeligen köper kommande produkt.

Medlem

Att inte DA3 ens var med beskriver väl hur tråkig infon/trailern var

Ett kul experiment förresten. Prova att kolla på the division-videon utan ljud på.

Medlem

Mirror's Edge 2 och Star Wars Battlefront

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av toern:

Att inte DA3 ens var med beskriver väl hur tråkig infon/trailern var

Ett kul experiment förresten. Prova att kolla på the division-videon utan ljud på.

Ja, en CGI-trailer räcker sällan till om det inte är ett väldigt oväntat men efterlängtat avslöjande (i stil med Battlefront).

Skribent
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av toern:

Att inte DA3 ens var med beskriver väl hur tråkig infon/trailern var

Ett kul experiment förresten. Prova att kolla på the division-videon utan ljud på.

Ja, en CGI-trailer räcker sällan till om det inte är ett väldigt oväntat men efterlängtat avslöjande (i stil med Battlefront).

Det var ingame, säger en hel del om nästa generation.

Är det bara jag som verkligen blivit intresserad av nya generationens AAA-titlar? Har fått lite "meh"-känsla det senaste, men nu är jag taggad som sjutton.


signatur

I am the black wizards.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av toern:

Att inte DA3 ens var med beskriver väl hur tråkig infon/trailern var

Ett kul experiment förresten. Prova att kolla på the division-videon utan ljud på.

Ja, en CGI-trailer räcker sällan till om det inte är ett väldigt oväntat men efterlängtat avslöjande (i stil med Battlefront).

Det var ingame, säger en hel del om nästa generation.

Mjaha. Inte sett trailern själv, var en polare som sa att det var en CGI-trailer. Men nu blev man sugen på att se den, plötsligt. ^^

Medlem

Helt missat The Division, såg fett ut! Men varför denna "eventuellt till PC" grejjen hela tiden!?!?!? Konsolerna är ju typ rena PC-maskiner nu med x86, sjukt störande!

Skribent
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av toern:

Att inte DA3 ens var med beskriver väl hur tråkig infon/trailern var

Ett kul experiment förresten. Prova att kolla på the division-videon utan ljud på.

Ja, en CGI-trailer räcker sällan till om det inte är ett väldigt oväntat men efterlängtat avslöjande (i stil med Battlefront).

Det var ingame, säger en hel del om nästa generation.

Mjaha. Inte sett trailern själv, var en polare som sa att det var en CGI-trailer. Men nu blev man sugen på att se den, plötsligt. ^^

Det var dock inget gameplay, så den sa inte särskilt mycket.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Men PC då!? Hade ju hoppats att spel skulle börja släppas mer på PC nu när konsolerna har x86 i sig.

Medlem

Gillar marin miljö - så BF4 ser trevligt ut.

Medlem

Sjukt imponerad av kamraterna på Massive och The Division. Sicken blixt från klar himmel, utan tvekan!

Sen om spelet kommer se lika bra ut när dom visar det på Nextgen-konsol (presentationen, likt resten av E3 visas i högsta grad på highend PCs) återstår att se.

Mycket smaskens att vänta oavsett vilket.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Lol, battlefront! En teaser på 20(?) sekunder bara. Älskar ju dock star wars och det är min favorithobby

Medlem

Förvånad över att Battlefield 4 kom 2a.... Hjärndöda FPS spel brukar ju alltid gå hem hos dagens kids.


signatur

// Bacon <3

Medlem

lol theif inte ens med iofs väntat då inget gameplay har visats

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Men PC då!? Hade ju hoppats att spel skulle börja släppas mer på PC nu när konsolerna har x86 i sig.

Ja nu får dom sluta jiddra och börja trolla!

Nä men seriöst jag förväntar mig ju att typ 95% av alla större/bra titlar portas under next-gen, annars var det ju helt jävla bortkastat att försöka göra en konsol-pc som ändå kommer vara out-dated om ett år!
Och med tanke på deras inriktning mellan Konsol/surfplatta/mobiler osv så förväntar jag mig även mer cross-platform gaming, så man kan lira me sina polare oavsett om dom sitter på PS4 eller PC!

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Förvånad över att Battlefield 4 kom 2a.... Hjärndöda FPS spel brukar ju alltid gå hem hos dagens kids.

here we go again... Så nu tycker du att battlefield e ett hjärndött fps?? Jaha då va man ett så kallat kids nu då.

Medlem
Skrivet av bäverville:
Skrivet av PcKaffe:

Förvånad över att Battlefield 4 kom 2a.... Hjärndöda FPS spel brukar ju alltid gå hem hos dagens kids.

here we go again... Så nu tycker du att battlefield e ett hjärndött fps?? Jaha då va man ett så kallat kids nu då.

Ta det inte så personligt, han är nog bara barnet själv, är inget fel med ett bra FPS, BF håller en relativt hög standard för att vara en titel som kommer på års-basis.

The division var överraskningen
Annars var Final fantasy XV det som jag väntar på mest av dessa


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

För min del väntar jag nog mest på Witcher 3! (kom i byxan efter trailern!) men Titanfall såg intressant också.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Det mesta var dynga på denna mässan, är sjukt besviken. Ingen innovation utan mest same same. Trist att spelmarknaden stagnerat så fruktansvärt.

Inaktiv

Det hade kunnat blivit 5 svenska spel på listan om Avalance valt att visa Mad Max lite mer öppet på E3. Läste några positiva förhandstittar från visningen.

Medlem

Ni borde ha en röstning om bästa trailer. Mirrors edge 2 tar det priset, enligt mig.


signatur

Metal is best served heavy.

12
Skriv svar