E3 2013 – Hetast och kallast

Medlem
E3 2013 – Hetast och kallast

Släpp The Division till PC också, pretty please.

Inaktiv

Ps vitan fick inte mycket kärlek den heller under E3, det gjorde iaf mig besviken

Geeks Gaming

Är faktiskt mycket överraskad över E3. Va inte mycket som jag så fram emot detta året men nu har jag en ganska stor önskningslista.

BF4.
Mirrors edge 2.
South Park the stick of truth.
Watch dogs
The division.
Titanfall.
Rome 2 Total war.

Medlem

Om jag ska skaffa en PS4, vad är det för spel jag ska jaga efter? är lite sugen.

vill inte spela online med 12åringar. så offlinespel.

Medlem

Asså herregud ! du måste vara en av dom dära 12åringar som spelar... lägg av med det där.. så jävla trött på människor som klagar på att det är på massa p12or som kör ps4/xbox one..

Medlem

Synd att PS4 är så sjukt ful, får se om dom släpper en snyggare "mini" om några år.

Medlem

The division!!! O.o

Medlem

Xbox one är fortfarande det bättre alternativet enligt mig(trots deras idioti), känns inte som PS4 har några bättre spel att erbjuda.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

PS4an hade gärna fått varit helt i pianolack, men jag tycker helt klart den ser riktigt soft ut!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Om jag ska skaffa en PS4, vad är det för spel jag ska jaga efter? är lite sugen.

vill inte spela online med 12åringar. så offlinespel.

Din chans att få leka vuxen nu eller?
Man kan ifrågasätta din ålder när du har sådan förutfattad mening om dem som spelar online.

Medlem
Skrivet av McKinley:
Skrivet av Ztreek:

Om jag ska skaffa en PS4, vad är det för spel jag ska jaga efter? är lite sugen.

vill inte spela online med 12åringar. så offlinespel.

Din chans att få leka vuxen nu eller?
Man kan ifrågasätta din ålder när du har sådan förutfattad mening om dem som spelar online.

Leka vuxen?
Mina egna erfarenheter på både PSN och XboxLive har varit 12åringar som sitter och frustar och skriker i micen, och som ska senare ha sex med alla mödrar i hela landet.

Därför avstår jag från att köra online, samt att det inte finns dedikerade servrar, hatar verkligen matchmaking. Vill ha min konsol som en offline upplevelse.
för övrigt är jag nog gammal nog att göra allt här i världen.

Visst är Sverige att räkna med i spelbranschen, och det kommer förmodligen bli mycket mer svenskt framöver.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag är besviken. Ingen har ens nämnt Star Wars Battlefront. Gjort av dice. Grymmaste 30 sec på e3

Medlem

Tyckte Nintendo såg starka ut. De har massor av titlar närmaste halvåret som jag kommer att skaffa.

Medlem

"Metal Gear Solid V: The Phantom Pain är det första spelet i serien jag verkligen sett fram emot sedan originalet från 1999."

http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_%28video_game%29


signatur

dark plockepinn master

Redaktör
Ponny
Skrivet av zerndak:

"Metal Gear Solid V: The Phantom Pain är det första spelet i serien jag verkligen sett fram emot sedan originalet från 1999."

http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_%28video_game%29

Japp, jag menar Solid-serien. Inte konstigare än så!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Krayze:

Xbox one är fortfarande det bättre alternativet enligt mig(trots deras idioti), känns inte som PS4 har några bättre spel att erbjuda.

För det har ju alltid varit så att man köper konsolen på grund av vilka release-spel det finns utannonserat 6 månader innan release...derp derp...

Förresten, jag blir lite nervös att fz blivit en sida som främjar rasisterna genom att hylla svenska spelutvecklare...Som dessutom till största del innehåller vita kränkta män som gör en massa patriarkala sexist-spel. Fyyyyyyyyyy...

Medlem

Jag förstår all kritik mot MS men att påstå att dem floppat/kommer floppa osv är ju bara BS.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Krayze:

Xbox one är fortfarande det bättre alternativet enligt mig(trots deras idioti), känns inte som PS4 har några bättre spel att erbjuda.

För det har ju alltid varit så att man köper konsolen på grund av vilka release-spel det finns utannonserat 6 månader innan release...derp derp...

Förresten, jag blir lite nervös att fz blivit en sida som främjar rasisterna genom att hylla svenska spelutvecklare...Som dessutom till största del innehåller vita kränkta män som gör en massa patriarkala sexist-spel. Fyyyyyyyyyy...

På riktigt?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Krayze:

Xbox one är fortfarande det bättre alternativet enligt mig(trots deras idioti), känns inte som PS4 har några bättre spel att erbjuda.

För det har ju alltid varit så att man köper konsolen på grund av vilka release-spel det finns utannonserat 6 månader innan release...derp derp...

Förresten, jag blir lite nervös att fz blivit en sida som främjar rasisterna genom att hylla svenska spelutvecklare...Som dessutom till största del innehåller vita kränkta män som gör en massa patriarkala sexist-spel. Fyyyyyyyyyy...

På riktigt?

Ja självklart. Vi måste begränsa allt som kan främja rasisterna och genom att hylla svenskar och svenskheten blir det endast diskriminering mot alla i Sverige som inte väljer att vara svenskar genom att anpassa sig till den svenska normen i Sverige...

Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Krayze:

Xbox one är fortfarande det bättre alternativet enligt mig(trots deras idioti), känns inte som PS4 har några bättre spel att erbjuda.

För det har ju alltid varit så att man köper konsolen på grund av vilka release-spel det finns utannonserat 6 månader innan release...derp derp...

Förresten, jag blir lite nervös att fz blivit en sida som främjar rasisterna genom att hylla svenska spelutvecklare...Som dessutom till största del innehåller vita kränkta män som gör en massa patriarkala sexist-spel. Fyyyyyyyyyy...

På riktigt?

Ja självklart. Vi måste begränsa allt som kan främja rasisterna och genom att hylla svenskar och svenskheten blir det endast diskriminering mot alla i Sverige som inte väljer att vara svenskar genom att anpassa sig till den svenska normen i Sverige...

Sverige är ett fantastiskt land, och jag vet många "invandrare" som är mer svenska än svensken själv som vill att vi ska stoltsera mer med svenskheten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Sverige är ett fantastiskt land, och jag vet många "invandrare" som är mer svenska än svensken själv som vill att vi ska stoltsera mer med svenskheten.

Ni fattar väl att jag är ironisk? Ja, Sverige är(var) världens bästa land.

Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av walter_iego:

Sverige är ett fantastiskt land, och jag vet många "invandrare" som är mer svenska än svensken själv som vill att vi ska stoltsera mer med svenskheten.

Ni fattar väl att jag är ironisk? Ja, Sverige är(var) världens bästa land.

Självklart


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vet inte vad han som presenterar Xbox heter, men är det bara jag som tycker att han ser ut som Athene?

Medlem
Citat:

Glömde jag Mirror's Edge 2? Kanske det, men vi ska inte ägna oss åt skryt, utan ett stillsamt erkännande av vår suveränitet.

Haha, gillas.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

FZ gubbarna som var på E3 mässan provade ju en xbox one handkontroll,
har ni inte provat ps4 handkontrollen också ?
Är ju så rackarns nyfiken på hur den omgjorda kontrollen känns.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Krayze:

Xbox one är fortfarande det bättre alternativet enligt mig(trots deras idioti), känns inte som PS4 har några bättre spel att erbjuda.

För det har ju alltid varit så att man köper konsolen på grund av vilka release-spel det finns utannonserat 6 månader innan release...derp derp...

Förresten, jag blir lite nervös att fz blivit en sida som främjar rasisterna genom att hylla svenska spelutvecklare...Som dessutom till största del innehåller vita kränkta män som gör en massa patriarkala sexist-spel. Fyyyyyyyyyy...

Det är inte säkert, vad som är nu är säkert och xbox leder på den fronten, man tycker Sony borde ha satsat mer. Jag gillar inte heller att man ska vara uppkopplad hela tiden, men samtidigt så har jag uppkoppling tillgängligt hela tiden plus min mobil för att verifiera inom 24 timmar så det stör mig inte egentligen men visst suger det att MS försöker ta kontroll. Låna ut eller sälja begagnade spel har jag inte gjort någon gång och tror inte jag kommer göra det heller, gillar att ha min spel samling.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Om det nu går så bra för den sk svenska spelindustrin så kan ju denna se till och betala alla omkostnader som samhället kräver, då det INTE finns många "riktiga" arbeten kvar!

Jag kan glädjas åt att det går bra för ett företag, men att kalla det svensk är ett skämt, lika dåligt som att kalla fotbollen för allsvenskan, framförallt då vi importerar spelare som "inte" ens kan prata svenska.

Sverige suddas ut från kartan mer och mer, och vårt arv försvinner likaså, sorgligt och våra förfäder vänder sig i graven!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Krayze:

Xbox one är fortfarande det bättre alternativet enligt mig(trots deras idioti), känns inte som PS4 har några bättre spel att erbjuda.

För det har ju alltid varit så att man köper konsolen på grund av vilka release-spel det finns utannonserat 6 månader innan release...derp derp...

Förresten, jag blir lite nervös att fz blivit en sida som främjar rasisterna genom att hylla svenska spelutvecklare...Som dessutom till största del innehåller vita kränkta män som gör en massa patriarkala sexist-spel. Fyyyyyyyyyy...

Det är inte säkert, vad som är nu är säkert och xbox leder på den fronten, man tycker Sony borde ha satsat mer. Jag gillar inte heller att man ska vara uppkopplad hela tiden, men samtidigt så har jag uppkoppling tillgängligt hela tiden plus min mobil för att verifiera inom 24 timmar så det stör mig inte egentligen men visst suger det att MS försöker ta kontroll. Låna ut eller sälja begagnade spel har jag inte gjort någon gång och tror inte jag kommer göra det heller, gillar att ha min spel samling.

Nä du personligen kanske inte har problem just nu. Men om man stödjer sånt här i nu så kommer nästa generation innehålla ännu mera restriktioner och krav. Vår frihet och äganderätt försvinner lite i taget tills vi står där med röven upp i vädret medan Microsoft står bakom oss redo att dra ner byxorna.

Skulle aldrig få för mig att köpa Xbox före Ps4 ändå (om nu inte sony skulle våldta oss totalt som ms ska göra) men jag tycker det är synd att ms kommer få verifikation på att dom gör rätt och det kommer som sagt leda till att dom kan inskränka på din rätt ännu mera.

12
Skriv svar