Huvuden brinner när Sony visar upp The Playroom

Robot
Huvuden brinner när Sony visar upp The Playroom
Medlem
Huvuden brinner när Sony visar upp The Playroom

Såg rätt roligt ut och öppnar upp för en del intressanta framtida spelkoncept Kommer definitivt att köpa en kamera till PS4.

Medlem

joråsåatt det där lär man ju inte röra men en lång tång, såg helt galet fjantigt ut....

Medlem

Hade inget ljud på och skummade igenom, så PS4 får saker att hoppa ut ur tv'n och springa runt på golvet? What?. wait what?

Medlem

Bättre dem fokuserar på vettigare saker istället för att skapa dagis

Medlem

jag tror dom tänker att ps4 är för alla åldrar. barnsligt eller ej folk köper efter vad man har för behov.

Medlem

Censurera kontrollen och händerna när han "skjuter ut" massa blåa gnistror så får man sig ett roligare klipp för den med fantasi.
Garvade rätt rejält när tjejen försökte ha ihjäl alla små robotar i kontrollen.

Medlem

Och folk säger att kinect är dåligt?

Medlem

Det fjantigaste jag någonsin sett. Fy fan. Nu vill jag ha PS4 ännu mer...

Medlem

Tyckte synd om dem små söta robotarna

Medlem

varför ens köpa spel som är move om man inte gillar det. playstation move är tillbehör och köps av en anledning och det är för dom som gillar det. Inte alls svårt att förstå.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Såg rätt roligt ut och öppnar upp för en del intressanta framtida spelkoncept Kommer definitivt att köpa en kamera till PS4.

Kameran följer väl med? Därav dom lysande handkontrollerna. Så har jag tolkat det i alla fall. Spelkonceptet har för övrigt funnits sen PS2 och har aldrig blivit någon större hit. Kul ett tag men sen tröttnar man.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Cortex:

Såg rätt roligt ut och öppnar upp för en del intressanta framtida spelkoncept Kommer definitivt att köpa en kamera till PS4.

Kameran följer väl med? Därav dom lysande handkontrollerna. Så har jag tolkat det i alla fall. Spelkonceptet har för övrigt funnits sen PS2 och har aldrig blivit någon större hit. Kul ett tag men sen tröttnar man.

Kameran kommer vad jag vet inte att ingå i grundpaketet och kan vara en av anledningarna till att PS4 får ett lägre pris än XBO. Jag är väl en av de få som gillar att leka med kameran till PS3 och min dotter leker fortfarande med sitt virtuella husdjur i Eyepet Nackdelen med att inte inkludera kameran är väl att det kan bli mindre spel som stödjer den men fördelen är att man ändå i motsats till Xbox One har ett val.

Edit:
Included
PlayStation®4 system × 1
Wireless Controller (DUALSHOCK®4) × 1 Mono headset × 1
AC power cord × 1
HDMI cable × 1
USB cable × 1

http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf

Medlem
Skrivet av Cortex:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Cortex:

Såg rätt roligt ut och öppnar upp för en del intressanta framtida spelkoncept Kommer definitivt att köpa en kamera till PS4.

Kameran följer väl med? Därav dom lysande handkontrollerna. Så har jag tolkat det i alla fall. Spelkonceptet har för övrigt funnits sen PS2 och har aldrig blivit någon större hit. Kul ett tag men sen tröttnar man.

Kameran kommer vad jag vet inte att ingå i grundpaketet och kan vara en av anledningarna till att PS4 får ett lägre pris än XBO. Jag är väl en av de få som gillar att leka med kameran till PS3 och min dotter leker fortfarande med sitt virtuella husdjur i Eyepet Nackdelen med att inte inkludera kameran är väl att det kan bli mindre spel som stödjer den men fördelen är att man ändå i motsats till Xbox One har ett val.

Edit:
Included
PlayStation®4 system × 1
Wireless Controller (DUALSHOCK®4) × 1 Mono headset × 1
AC power cord × 1
HDMI cable × 1
USB cable × 1

http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf

Där ser man

Medlem

Det där kommer min dotter att gilla, så jag måste köpa kameran också. (Läs: det där kommer jag att gilla )

Medlem

Såg ju faktiskt skitlöjligt ut, tror dem att alla gamers har en soffa men inget soffbord framför?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Ni som säger att det ser löjligt ut. Tänk på dom som har barn? De kommer tycka att det är dö kul. Mina kusinbarn tex älskar att spela på mitt kinect. Jag tror inte direkt att move/kinect är riktat för riktiga gamers.

Medlem
Skrivet av Lajnus:

Ni som säger att det ser löjligt ut. Tänk på dom som har barn? De kommer tycka att det är dö kul. Mina kusinbarn tex älskar att spela på mitt kinect. Jag tror inte direkt att move/kinect är riktat för riktiga gamers.

Hade det då inte varit bättre att ha två barn i trailern istället för två vuxna som verkar bli helt i extas över det som sker i videon?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:
Skrivet av Lajnus:

Ni som säger att det ser löjligt ut. Tänk på dom som har barn? De kommer tycka att det är dö kul. Mina kusinbarn tex älskar att spela på mitt kinect. Jag tror inte direkt att move/kinect är riktat för riktiga gamers.

Hade det då inte varit bättre att ha två barn i trailern istället för två vuxna som verkar bli helt i extas över det som sker i videon?

Jo det kan man tycka, men oftast tänker dom inte längre än så, eller så vill dem väl framföra att även vuxna kan vara "barnsliga" eller att spelen ska vara "barnsligt roliga".

1
Skriv svar