*Hjälp att hitta olika ljud*Olika djurljud

Medlem
*Hjälp att hitta olika ljud*Olika djurljud

Hejsan!
Jag skulle behöva lite olika djurljud för att kunna rollspela som djur på ett spel. Vad jag letar efter i första hand är kattljud, typ som när den purrar och jamar och är aggresiv, helst lite olika av varje så man kan variera lite så man inte har samma hela tiden. Ljuden ska inte heller ha för högt ljud, utan man ska tydligt kunna höra vad det ska föreställa. Helst inte för lång heller. Max 10 sec, längre funkar ju, men vorre bäst om det är max 10 sec.
Sen letar jag också efter andra ljud för andra djur, typ som hund. Typ när den morrar och skäller osv. Samma krav som på kattljuden har jag här.
Vorre tacksam om ni kunde länka till olika ljud som jag kan ladda ner. Det kan även vara till youtube klipp osv då jag har program för att kunna ladda ner därifrån.

Medlem

Har du mikrofon?

Du kan få spela in in min mage när tanten är sen med köttbullarna, låter ungefär som en Grizzlybjörn.
Eller när ölen är slut, då låter det som Godzilla som trodde det fanns ett halvdussin kvar men någon sörplat i smyg.

Välkommen


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Nu kan vi göra våra egna Jingle Cats


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

phi
Medlem

Har google slutat funka eller?

Medlem
Skrivet av phi:

Har google slutat funka eller?

Jag har letat men hittade inga bra sidor

1
Skriv svar