Någon reklam som kraschar min webbläsare?

Medlem
Någon reklam som kraschar min webbläsare?

Haj! Nu när jag går in på någon nyhet på startsidan så kraschar min webbläsare (Opera) efter ett tag. Det verkar fungera felfritt på index, forumet och liknande men om jag går in på någon nyhet så kraschar Opera efter bara någon sekund.

Kanske någon reklam som krånglar?
Edit - Testat med Chrome nu, och det kraschar inte.

Medlem

Jag får konstant varningar från Chrome att Shockwave Flash har kraschat när jag är inne på FZ:a. Relaterat?

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Jag får konstant varningar från Chrome att Shockwave Flash har kraschat när jag är inne på FZ:a. Relaterat?

Samma här faktiskt. Inte första gången det är problem med reklamen på FZ heller...

Medlem

Flash kan bete sig underligt, kör flashblocker till Firefox.

Hade ett klockarmobo som presterade ruggigt, tålde inte viss sorts flash.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Känner mig inte allt för glad efter att webbläsaren kraschade när jag var inne och skrev ett längre blogginlägg. Så problemet kanske finns där också, dock så tog det något längre tid innan sidan kraschade där. Kanske det är "min dator" som felet ligger på, men känns ändå inte som det då alla andra hemsidor (vad jag vet) fungerar prima och detta problem på FZ har bara varit idag och inte tidigare.

MV
Medlem

Händer mig också. Varje gång jag går in på FZ, så krashar flash. Det måste vara någon reklam banner som ställer till det. Händer bara på FZ.

1
Skriv svar