Dreamhack summer

Medlem
Dreamhack summer

Nån som hänger på DH ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Är med i Crew

Inaktiv

Varför är inte FZ på Dreamhack?

Göra lite reportage, filma lite, intervjua medlemmar, tävlingar osv?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av showerguy:

Varför är inte FZ på Dreamhack?

Göra lite reportage, filma lite, intervjua medlemmar, tävlingar osv?

Vi körde Dreamhack-racet i många år, jag hann vara med på tio stycken, men sen tyckte vi inte riktigt att det gav något längre. Nu med esports-boomen har det börjar bli intressant igen men sommarevenemanget kommer direkt efter en intensiv E3-vecka så vi har inte riktigt haft resurser att göra båda.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av showerguy:

Varför är inte FZ på Dreamhack?

Göra lite reportage, filma lite, intervjua medlemmar, tävlingar osv?

Vi körde Dreamhack-racet i många år, jag hann vara med på tio stycken, men sen tyckte vi inte riktigt att det gav något längre. Nu med esports-boomen har det börjar bli intressant igen men sommarevenemanget kommer direkt efter en intensiv E3-vecka så vi har inte riktigt haft resurser att göra båda.

Då är jag med!

Jo jag förstod att ni hade mycket med E3 och allt.

Dreamhack växer ju allt större och det blir fler och fler besökare på Elmia.

Då får vi kanske se er i vinter?

Medlem

Live LCS mathcer var en upplevelse helt klart.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Kort sammanfattande video med slumpmässigt intervjuat folk, för de som missade eller var där;
http://www.youtube.com/watch?v=yukI2XNrMpg


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av showerguy:

Varför är inte FZ på Dreamhack?

Göra lite reportage, filma lite, intervjua medlemmar, tävlingar osv?

Vi körde Dreamhack-racet i många år, jag hann vara med på tio stycken, men sen tyckte vi inte riktigt att det gav något längre. Nu med esports-boomen har det börjar bli intressant igen men sommarevenemanget kommer direkt efter en intensiv E3-vecka så vi har inte riktigt haft resurser att göra båda.

Då är jag med!

Jo jag förstod att ni hade mycket med E3 och allt.

Dreamhack växer ju allt större och det blir fler och fler besökare på Elmia.

Då får vi kanske se er i vinter?

Jag har för mig att det var tvärt om? Världsrekordet slogs för några är sedan men sen har det varit tyst.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar