Sommarlov!

Flakmonkey
Sommarlov!

Idag är förts dagen på sommarledigheten för min del och den kan ju bara inledas på ett sätt - Sommarlovsmorgon!

#blogg

Medlem
Sommarlov!

Morgonpiggis!

Personligen brukar jag inleda en sommarledighet med att sova ut. Rejält.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Flakmonkey
Skrivet av jonis:

Morgonpiggis!

Personligen brukar jag inleda en sommarledighet med att sova ut. Rejält.

Är 9 verkligen så tidigt? Det är det kanske iofs, men på äldre dagar gillar jag inte att sova alltför länge, känns som slöseri av dagsljus. Fast är ju inte en pensionär riktigt än, det blir man ju först när man aldrig går upp senare än 7

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Är 9 verkligen så tidigt? Det är det kanske iofs, men på äldre dagar gillar jag inte att sova alltför länge, känns som slöseri av dagsljus. Fast är ju inte en pensionär riktigt än, det blir man ju först när man aldrig går upp senare än 7

Haha sant kanske. Kollade aldrig på klockan i bilden där, hade för mig att sommarlovsmorgon gick runt 07:00 på teve.

Men jag måste nog ändå säga att som nattuggla är nog 09:00 fortfarande i tidigaste laget om jag alternativet är att få ligga och dra sig en stund till. Måste dock erkänna att jag njuter av morgonsolen när jag av x anledning tvingas upp i ottan. Det är såna lägen man önskar att man var en naturlig morgonpiggis snarare än "nattentusiast".


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar