Vill du se The Division till PC?

Robot
Vill du se The Division till PC?

En namninsamling har startats för att Ubisoft ska släppa det svenskutvecklade spelet till PC.

#nyhetstips, #tom-clancys-the-division, #ubisoft-entertainment


Medlem
Vill du se The Division till PC?

Ubisoft kanske har en fin deal med NSA om detta?
Varför behöver man uppge mailadressen?
En namninsamling ska vara just det, inte en informationsinhämtning.

Sedan behövs väl knappast detta för att det ska stå klart att även PC spelarna vill ha detta mycket lovande spel på sin plattform.

Skribent
Skrivet av stege99:

Ubisoft kanske har en fin deal med NSA om detta?
Varför behöver man uppge mailadressen?
En namninsamling ska vara just det, inte en informationsinhämtning.

Sedan behövs väl knappast detta för att det ska stå klart att även PC spelarna vill ha detta mycket lovande spel på sin plattform.

Man måste alltid uppge mailadress, för att folk inte ska spamma skiten ur dem etc. Tror inte NSA är nämnvärt inblandade


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Onödigt - det kommer ju komma en PC version ändå.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas, signa signa signa!!!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Medlem

signed iaf oavsett om det kommer utan att dom får tillräckligt, så alltid värt att göra sin röst hörd!

Skribent

Jag har tillräckligt att spela på min PC, det här ska spelas på mitt PS4.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Med tanke på det genomslag avslöjandet av The Division har fått så vore det ett riktigt stolpskott att inte släppa det till samtliga format.

Kommer det till pc så blir det pcversionen för mig, men jag har inte allt för mycket emot den här typen av spel med handkontroll.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Vill se!
Signed

Medlem
Medlem

Jag är en riktig SP-fagot men det här såg sjukt nice ut så yes please, ge oss en PC-version.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag har tillräckligt att spela på min PC, det här ska spelas på mitt PS4.

Så det är alltså sant att skribenter får sina konsoler innan oss dödliga?

Skribent
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Johan Olander:

Jag har tillräckligt att spela på min PC, det här ska spelas på mitt PS4.

Så det är alltså sant att skribenter får sina konsoler innan oss dödliga?

Ja, det brukar skickas till redaktionerna runt om i landet LITE tidigare. Tyvärr "drabbas" inte jag av det. Kommer få vänta som alla andra.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Signerat!

Aldrig att jag vill spela detta med en padda.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Johan Olander:

Jag har tillräckligt att spela på min PC, det här ska spelas på mitt PS4.

Så det är alltså sant att skribenter får sina konsoler innan oss dödliga?

Ja, det brukar skickas till redaktionerna runt om i landet LITE tidigare. Tyvärr "drabbas" inte jag av det. Kommer få vänta som alla andra.

Don't worry, one day you too shall feel the warmth of an early console on your lap, one day.

Medlem
Skrivet av marduk:

Signerat!

Aldrig att jag vill spela detta med en padda.

Man spelar inte med paddorna, utan är endast inne och chattar och spottar och liknande. Typ som en UAV.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

hoppas verkligen, verkar riktigt skoj.

Medlem

Möjligt att det kommer komma till pc minst ett halv år efter ps4 o xboxone gissar på att dom kommer vänta med det för att locka spelare till att köpa konsolerna först

ELF
Medlem
Skrivet av Stag:
Skrivet av marduk:

Signerat!

Aldrig att jag vill spela detta med en padda.

Man spelar inte med paddorna, utan är endast inne och chattar och spottar och liknande. Typ som en UAV.

Nu vet jag inte hur gammal du är, men jag sitter då inte och spottar när jag spelar. Det är ju bara äckligt...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Skulle va nice om det kom till PC, men då känner jag mig ganska omotiverad att köpa en PS4 då detta är anledningen just nu varför jag skulle göra det. För de spel som intresserat mig mest än så länge kommer även på PC ( självklart är det bra, men alltid kul med nya prylar ;D )

Medlem
Medlem

Släpps det inte till PC ser jag ingen mening med att spela det överhuvudtaget...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Post denna Petition någora gånger redan i andra pc/E3 topics

Medlem

Sign here för dålig portning

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag har tillräckligt att spela på min PC, det här ska spelas på mitt PS4.

Amen!

Medlem
Skrivet av Miindz:

Sign here för dålig portning

Ubis portar brukar vara ok och när det dessutom är Massive kommer det säkert bli bra.

Medlem

Kan någon förklara vad det är med det här spelet som gör folk så exalterade, för jag ser det då inte.

Medlem

JAA!!! ABSOLUT! PCCCC!!!!!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

De har ju redan en utvecklarversion som de rullar på PC så är nog inga problem att få ut det på PC, så länge de kan anpassa kontroller och gameplay till PC.

12
Skriv svar