DLC är gratis i The Witcher 3

Robot
Medlem
DLC är gratis i The Witcher 3

Jag älskar CD Projekt. De gör nästan aldrig något dåligt.

Medlem

CDproject <3 Blir collector's/Limited edition för detta med, dem förtjänar pengar.


signatur

Rwa?

FM-guru
F.d. Sisyr

Om deras synsätt ändå vore normen i spelbranschen...

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

xboxägare kommer att få pröjsa

Medlem

Snacka om att göra helt tvärtom resten av branschen på ett positivt sätt.

Med den inställning blir det en självklar förbokning för mig. Som ganska hårt prövad PC-gamer och konsument blir nästan lite rörd när man läser deras ord.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

CDproject &lt;3 Blir collector&#039;s/Limited edition för detta med, dem förtjänar pengar.

Håller helt med, värt varenda krona.
Personligen så hade jag skaffat deras DLC´s även om de kostat pengar.
Ett bra företag supportar man helt enkelt.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Aj.

Min kärlek för CD Projekt är så stark att det gör ont

Medlem

ju mer jag hör om witcher 3 desto mer positiv blir jag till det

Witcher 2 var för övrigt riktigt bra också

Medlem

Ser verkligen fram emot detta. Kan inte annat än hålla med Fredrik Eriksson från i förrgår: "Sedan har vi CD Projekt som inte tycks kan göra några fel längre."

Medlem

:$ ur spoiling us!

Medlem
Medlem

Wow, vad jag vill köra ner näve på näve med sedlar i skjortan på Marcin Iwinski.

Take it, TAKE IT!!!

Medlem

Fyfan för dom som kommer pirata spelet efter det kundbemötande vi fått från CD Project de senaste åren!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av KatOne:

Wow, vad jag vill köra ner näve på näve med sedlar i skjortan på Marcin Iwinski.

Take it, TAKE IT!!!

"I win ski" låter för bra för att vara sant, men om han verkligen heter det så lever han sannerligen upp till namnet. CD Projekt take meh moneys!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem

Vad roligt att dom gör som de var förr i tiden då man faktiskt köpte spelet och så fick man det som var =). Alltid gött om man får bonus utan kostnad =).

Medlem

Men, men, detta är ju omöjligt enligt Cliffy B...

http://www.ign.com/videos/2013/06/14/ign-news-cliff-bleszinsk...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Varför inte ta betalt? det är vell bra om företaget får in mer pengar så de kan spendera mera på större och bättre spel.. detta kommer dom förlora på i längden.

Medlem
Skrivet av POOLBOY:

ju mer jag hör om witcher 3 desto mer positiv blir jag till det

Witcher 2 var för övrigt riktigt bra också

witcher 3 = 3 = Half Life 3 confirmed!

Medlem
Skrivet av Javas:

Fyfan för dom som kommer pirata spelet efter det kundbemötande vi fått från CD Project de senaste åren!

CD Projekt tror ju att om man släpper spel med "good consumer will" så kommer folk köpa det.

Vilket de har rätt i. Minecraft må vara piratat, men fyhelvete va många som köpt spelet.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Varför inte ta betalt? det är vell bra om företaget får in mer pengar så de kan spendera mera på större och bättre spel.. detta kommer dom förlora på i längden.

hur då?
De skapar ett förtroende mellan företag och kund som i längden kommer ge dem massor av pengar.. folk kommer berätta för sina vänner "oh hörde du om CD Projekt? de är riktigt bra utgivare som ger gratis saker i sina riktigt bra spel!"

är det något företag som faktiskt förlorar i längden på att utnyttja sina kunder är det EA och Blizzard för tillfället.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Varför inte ta betalt? det är vell bra om företaget får in mer pengar så de kan spendera mera på större och bättre spel.. detta kommer dom förlora på i längden.

Nej för dom får fler kunder som köper det.

Medlem

Samma sak med typ enhanced edition, så mycket nytt att det var som flera DLC, men de ger ut det för de gillar att göra saker till sitt spel. Det märker man ju bara man spelar det, så mycket tid de lägger på allt. Se på vakter i en by till exempel, de ser inte alla likadana ut som de gör i andra spel.

Medlem

....Tappade hakan där för nån minut Helt underbart!

Medlem
Skrivet av hero:
Skrivet av POOLBOY:

ju mer jag hör om witcher 3 desto mer positiv blir jag till det

Witcher 2 var för övrigt riktigt bra också

witcher 3 = 3 = Half Life 3 confirmed!

http://static3.fjcdn.com/comments/First+responder+immediately...

Ännu bättre Half witch 2/3 ;D

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Men, men, detta är ju omöjligt enligt Cliffy B...

http://www.ign.com/videos/2013/06/14/ign-news-cliff-bleszinsk...

Fy vad jag hatar Cliffy B. Det var nog han som stod bakom Epic Games köp utav Polska People Can Fly. Nu har bla Adrian Chmielarz lämnat studion och nu gör People Can Fly tråkiga Gears of War uppföljare.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Varför inte ta betalt? det är vell bra om företaget får in mer pengar så de kan spendera mera på större och bättre spel.. detta kommer dom förlora på i längden.

Jag hoppas verkligen inte att du är nån slags företagare...

Det är ju exakt som han säger, om spelet är bra kommer folk att köpa det.

Medlem

Ska DLC existera så SKA det se ut så här! Bravo!

12
Skriv svar