Ny speltrio till stugan

Flakmonkey
Ny speltrio till stugan

Svängde förbi "den lokala" spelbutiken idag och hämtade ut lite nya spel som jag tänkt ta mig igenom i stugan. Får väl se hur det bli med just biten att spela på landet men jag ska i varje fall ta mig igenom alla tre. Känns som kvalitetsspel rakt igenom, speciellt sett till vad de kostar numera och det lär ju inte bli sämre om man spelar dem i totalt mörker förutom TV:n och den öppna spisen

#blogg

Medlem
Ny speltrio till stugan

Fallout3 och TW2 är ju underbara iaf, men jag föredrar New Vegas framför trean ändå.

Flakmonkey
Skrivet av Athaleos:

Fallout3 och TW2 är ju underbara iaf, men jag föredrar New Vegas framför trean ändå.

Har New Vegas ingenting med Fallout 3 att göra? Hade fått för mig det. Nåja, att vara tvungen att spela igenom F3 nu när jag köpt det är knappast något hemskt ^^

Inget färgsprakande glatt? Tyckte bara att det var mycket förfall och mörker, dystopi och obehag. Inget Mario??


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Athaleos:

Fallout3 och TW2 är ju underbara iaf, men jag föredrar New Vegas framför trean ändå.

Har New Vegas ingenting med Fallout 3 att göra? Hade fått för mig det. Nåja, att vara tvungen att spela igenom F3 nu när jag köpt det är knappast något hemskt ^^

Jag kommer inte ihåg ifall det finns små anekdoter till Fallout 3 i New Vegas, vad jag vet är det fristående.

Inte ska du väl spel "The Bitcher 2" på Xboxen, det är ju så gräslig grafik


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey
Skrivet av walter_iego:

Inte ska du väl spel "The Bitcher 2" på Xboxen, det är ju så gräslig grafik

Skilnaden i grafiken är inte så viktig för mig att jag ska börja uppgradera PCn... Kan ju knappt lira Witcher 1 på den

1
Skriv svar