Anno 1404 - uppdrag på bana 5

Medlem
Anno 1404 - uppdrag på bana 5

Grymt spel, men det är uppdragen jag kör fast på.

På karta nr 5 ska man hitta key + iron lockbox och ta till sultanen, jag har hittat nyckeln men inte kistan. Kan någon ge en bra beskrivning på vart den ligger

tack

nE
Medlem

Den är på skeppsvraket nere till vänster på kartan.
Men för att komma åt den måste du först göra questen där du ska ge shejk gubben 10 war machines, så får du några feta stridsskepp av honom som du kan använda för att komma åt skeppsvraket

Inaktiv

Hur hämtar man nyckeln på öken-ön?

Inaktiv

ta en båt och åk runt ön, se till att var inzoomad o sen klickar du på alla crates som du ser så får du den

hur bygger man war machines nu då?

riktigt kul spel, men lite klurigt ibland "bygg x, men för det behöver du y som i sin tur behöver z som i sin tur behöver k" osv...

Inaktiv

Halloj alla 1404 diggare!!
Jag undrar när man ska släppa någon patch till spelet?? Jag tror nog knappt att detta spel går att modda. Men jag kanske har fel i denna åsikt.

URK
Medlem

lånar tråden lite när man har gjort det mesta och inte har några Q kvar och man har fått en gräv grupp som man har sänt till ön där fången är som man ska rädda och de har börjat gräva så fången inte finns längre i tornet vid fortet. så kom det spara spelet och fången finns inte längre i tornet och jag hittar inte han någonstanns eller har några andra Q kvar att göra tänker om det blev en bug och man måste börja om? eller har jag missat något?


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

1
Skriv svar