Ny CD Projekt Red-studio i Kraków

Robot
Medlem
Ny CD Projekt Red-studio i Kraków

Hoppas det går bra, att utöka är ju risky business om spelen inte säljer som de skall.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kul, fortfarande inte spelat deras första spel även om jag inte tvekade att köpa det tack vare deras inställning till sina kunder redan då.

Medlem

Hoppas det går bra! Älskar också inställning till att 20 timmar gameplay skulle vara lite.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hoppas det går bra, att utöka är ju risky business om spelen inte säljer som de skall.

Det som är "risky business" är att ha på tok för orealistiska förväntningar på hur mycket ett spel kommer sälja. Om man har en för hög budget krävs det också att spelen säljer i mer ex eller så måste man höja priset för att kompensera för detta. Det är nu man är "ute på farligt vatten".

CD Project Red verkar förstå detta och det ser ut som de är mer än nöjda att öka sin försäljning lite i taget (vilket samtidigt innebär att man tar mindre risker eftersom man fortsätter göra spel för de som köpte ens tidigare spel)

Medlem

Håller tummarna, hoppas det går bra!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Gillar inte Witcher spelen men gillar verkligen CD Project. Deras inställning till DRM och sina fans är riktig beundransvärd.

Medlem

Hade hoppats CD Projekt hade gått ut med ett "vi kommer inte släppa The Witcher 3 till Xbox one då konsolen ej är tillgänglig i vårat land"

Medlem

20 timmar är mer än dom flesta spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

20 timmar är mer än dom flesta spel.

75% är väl vandrande som i deras andra spel.

Medlem

Härliga nyheter

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Neatherblade:

20 timmar är mer än dom flesta spel.

75% är väl vandrande som i deras andra spel.

En halvtimmes promenad om dagen är ju precis vad läkarna rekommenderar!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Neatherblade:

20 timmar är mer än dom flesta spel.

75% är väl vandrande som i deras andra spel.

Spel helt utan transportsträkor tenderar att avtrubba spelaren och är inte kul alls, så jag ser det som en fördel. Det är kvalitet inte kvantitet. Heldre få väl gjorda möten än en konstant grå skitmassa.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Neatherblade:

20 timmar är mer än dom flesta spel.

75% är väl vandrande som i deras andra spel.

Spel helt utan transportsträkor tenderar att avtrubba spelaren och är inte kul alls, så jag ser det som en fördel. Det är kvalitet inte kvantitet. Heldre få väl gjorda möten än en konstant grå skitmassa.

Då föredrar jag faktiskt hellre att gå ut i den riktiga skogen istället och plocka riktiga svamp och blåbär

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Neatherblade:

20 timmar är mer än dom flesta spel.

75% är väl vandrande som i deras andra spel.

Spel helt utan transportsträkor tenderar att avtrubba spelaren och är inte kul alls, så jag ser det som en fördel. Det är kvalitet inte kvantitet. Heldre få väl gjorda möten än en konstant grå skitmassa.

Då föredrar jag faktiskt hellre att gå ut i den riktiga skogen istället och plocka riktiga svamp och blåbär

Jag känner mig inte begränsad från att göra båda om jag skall vara ärlig.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Neatherblade:

20 timmar är mer än dom flesta spel.

75% är väl vandrande som i deras andra spel.

Läste att ungefär 87% av all statistik på internet hittas på on-spot dock...

Nej men ärligt, om du menar på att vandrande skulle utgöra 3/4 av the Witcher spelen så tror jag inte vi har spelat samma spel.

Då får vi hoppas att polackerna kan få njuta av Xbox One i framtiden, då en av deras finaste exporter är just produkter från CD Projekt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Neatherblade:

20 timmar är mer än dom flesta spel.

75% är väl vandrande som i deras andra spel.

Läste att ungefär 87% av all statistik på internet hittas på on-spot dock...

Nej men ärligt, om du menar på att vandrande skulle utgöra 3/4 av the Witcher spelen så tror jag inte vi har spelat samma spel.

Nej, precis. Det stämmer bara för The Witcher 1. Tvåan består till 75 % av rullande. Älskar båda spelen ändå.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Då får vi hoppas att polackerna kan få njuta av Xbox One i framtiden, då en av deras finaste exporter är just produkter från CD Projekt.

Eller så spelar de witcher på pc ist för en portad version till konsol.

1
Skriv svar