Pastellfärgade käftsmällar i nya bilder från nya Smash Bros.

Robot
Pastellfärgade käftsmällar i nya bilder från nya Smash Bros.
Medlem
Pastellfärgade käftsmällar i nya bilder från nya Smash Bros.

Jag längtar som fasiken till detta släpps! Men bara tanken av att inte kunna använda sig av gamecube-kontroller får mig att gråta blod


signatur

Everybody needs help.

Medlem

wii fit damen, i hela nintendos universum så fanns det inget bättre än wii fit damen ? =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

wii fit damen, i hela nintendos universum så fanns det inget bättre än wii fit damen ? =_=

Hon är ju genialisk. Tycker det är helt underbart att de stoppat in henne i Smash.

Medlem
Skrivet av Cliffie:
Skrivet av cute_ninja:

wii fit damen, i hela nintendos universum så fanns det inget bättre än wii fit damen ? =_=

Hon är ju genialisk. Tycker det är helt underbart att de stoppat in henne i Smash.

Hon är ju fit om inte annat!

Medlem
Skrivet av Apministern:

Jag längtar som fasiken till detta släpps! Men bara tanken av att inte kunna använda sig av gamecube-kontroller får mig att gråta blod

Tror att det kommer att fungera med Pro controllern. Så det borde inte vara så farligt. Det vore väldigt konstigt annars då de alltid har haft stöd för någon form av "vanlig" kontroll i alla de tidigare spelen.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Jag längtar som fasiken till detta släpps! Men bara tanken av att inte kunna använda sig av gamecube-kontroller får mig att gråta blod

http://www.amazon.com/gp/product/B00BS520SG/ref=as_li_ss_tl?i...

Kopplas in i Wii-Moten. Blir till att köpa ett gäng såna

Medlem

Finns så många spelfranchises som är underepresenterade i Smash eller mer värda en plats... Typ:

Toad, Waluigi, Geno (Super Mario)
Little Mac (Punch Out)
King K Rool (Donkey Kong)
Samurai Goroh (F-Zero)
Ridley, Dark Samus, eller kanske Zeta Metroid eller nåt (Metroid)
Crono (Chrono Trigger)
Krystal (Star Fox)
Midna, Skull Kid (Zelda)

Link från Majoras Mask, där man kanske kan förvandla sig eller på nåt sätt få några av maskförmågorna, Fierce Diety är ju Final Smash ofc. Eller om man gör typ nån egen Goron, Deku eller Zora karaktär.

Jag gillar för övrigt inte hur vissa karaktärer har samma moveset, antingen kan dom göra dom mer unika eller så kan dom flytta ihop snarlika karaktärer så man kan ändra dom genom skins (lite som Wario i Brawl).

Sen så skulle jag gärna vilja se Lloyd Irving från Tales of Symphonia komma med. Passar ju utmärkt.

Skribent
Skrivet av Zaptagious:

Little Mac (Punch Out)

Jag röstar på Soda Popinski!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Ska bli intressant att se Megaman vs Samus!

Medlem

MEGAMAN!!!!!

FATTA!!

Bara soundtracket till spelet kommer innehålla Megaman soundtrack gör spelet köpvärt!!

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Finns så många spelfranchises som är underepresenterade i Smash eller mer värda en plats... Typ:

Toad, Waluigi, Geno (Super Mario)
Little Mac (Punch Out)
King K Rool (Donkey Kong)
Samurai Goroh (F-Zero)
Ridley, Dark Samus, eller kanske Zeta Metroid eller nåt (Metroid)
Crono (Chrono Trigger)
Krystal (Star Fox)
Midna, Skull Kid (Zelda)

Link från Majoras Mask, där man kanske kan förvandla sig eller på nåt sätt få några av maskförmågorna, Fierce Diety är ju Final Smash ofc. Eller om man gör typ nån egen Goron, Deku eller Zora karaktär.

Jag gillar för övrigt inte hur vissa karaktärer har samma moveset, antingen kan dom göra dom mer unika eller så kan dom flytta ihop snarlika karaktärer så man kan ändra dom genom skins (lite som Wario i Brawl).

Sen så skulle jag gärna vilja se Lloyd Irving från Tales of Symphonia komma med. Passar ju utmärkt.

Ge mig King Darunia vilt svingande Megatonhammer!

1
Skriv svar