Dagens spelmusik

Skribent
Dagens spelmusik

Det finns verkligen ingen gräns för hur mycket jag älskar den här låten. Att spelet är rätt mediokert gör ingenting.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Dagens spelmusik

Sunsoft bemästrade minsann att göra musik på NES, med sitt alldeles egna sound! Personlig favorit (bland Sunsofts musik) är Ufouria, men det är antagligen för att spelet är fenomenal, annars är nog egentligen låtarna i Gremlins bättre. Tycker dock folk i allmänhet prisar Journey to Silius ganska mycket.

Det var bättre förr! I alla fall hade man roligare. Jag står för det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Underbar musik även för en som aldrig ens har befunnit sig i närheten av spelet (och knappt ens konsolen)

Skribent

Mina öron tackar dig för klippet. Men är spelet verkligen mediokert? Har för mig att det var rätt hyfsat?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent
Skrivet av Mattias Frost:

Mina öron tackar dig för klippet. Men är spelet verkligen mediokert? Har för mig att det var rätt hyfsat?

För lite blod.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Härlig låt


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Mattias Frost:

Mina öron tackar dig för klippet. Men är spelet verkligen mediokert? Har för mig att det var rätt hyfsat?

För lite blod.

Har mest för mig att det var riktigt svårt.

Skribent
Skrivet av Epoxlol:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Mattias Frost:

Mina öron tackar dig för klippet. Men är spelet verkligen mediokert? Har för mig att det var rätt hyfsat?

För lite blod.

Har mest för mig att det var riktigt svårt.

Precis


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar