Wicked Paradise – erotiskt äventyr till Oculus Rift

Medlem

Allt jag tänker mig är Emperor Palpatine som säger "It is inevitable".

Avstängd
Skrivet av ELF:
Skrivet av cm0s:

Hade varit kul med multiplayer, särskilt för att hålla gnistan vid liv i ett långdistansförhållande

En enda stor jätte säng och 64 spelare......

Superorgie! Haha nä men var väl rätt väntat att detta skulle ske, dom vill testa allt med oculus nu bara för att dom kan.

Snart kommer väl DH ha tävlingar i detta, det kommer streamas och alla får beskåda galenskapen. SVT får ett helt gäng nya tittare

Medlem

Det har redan hunnit annonserats ut något värre http://news.cnet.com/8301-10797_3-57587623-235/new-sex-sim-ai...

Fleshlight ingår och den mäter hur länge och hur fort du smeker salamin!

Medlem

Sex och våld är all drivkraft mänskligheten behöver.

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Grön:
Skrivet av Mattias Frost:

men utvecklarna hoppas att det här ska expandera till något som så småningom ska uppskattas av alla kön och sexuella läggningar.

Men hur kul är det att bli virtuellt påsatt då? Kommer alltid sluta med att man stirrar upp i taket, ner i kudden eller in i väggen sen är det helt plötsligt game over. Worst money ever spent...

Värst vad tjejers sexupplevelser är torra i din åsikt, tjejer behöver ju inte nödvändigtvis bete sig som en död fisk

Du är på FZ, Bästa platsen i Sverige om man vill försvara oskulden.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Grön:
Skrivet av Mattias Frost:

men utvecklarna hoppas att det här ska expandera till något som så småningom ska uppskattas av alla kön och sexuella läggningar.

Men hur kul är det att bli virtuellt påsatt då? Kommer alltid sluta med att man stirrar upp i taket, ner i kudden eller in i väggen sen är det helt plötsligt game over. Worst money ever spent...

Värst vad tjejers sexupplevelser är torra i din åsikt, tjejer behöver ju inte nödvändigtvis bete sig som en död fisk

Jag förtjänar den responsen, var ett misslyckat försök att göra satir på idén i sig & inte alls meningen att tumma på genusnerven. *sad clown face*

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Grön:
Skrivet av Mattias Frost:

men utvecklarna hoppas att det här ska expandera till något som så småningom ska uppskattas av alla kön och sexuella läggningar.

Men hur kul är det att bli virtuellt påsatt då? Kommer alltid sluta med att man stirrar upp i taket, ner i kudden eller in i väggen sen är det helt plötsligt game over. Worst money ever spent...

Värst vad tjejers sexupplevelser är torra i din åsikt, tjejer behöver ju inte nödvändigtvis bete sig som en död fisk

Jag förtjänar den responsen, var ett misslyckat försök att göra satir på idén i sig & inte alls meningen att tumma på genusnerven. *sad clown face*

Haha, spelet förtjänar all satir, inget illa menat med det jag skrev

Medlem

Haha jag undrar hur många som kommer ligga på golvet och titta "upskirt" på tjejerna.
Vore juh iofs ballt om NPCerna reagerade på detta och blev förbannade. Å andra sidan; vem vill spela ett erotiskt spel som emulerar verkligheten? Det är nog det sista erotiska spel ska göra.

Avstängd
Skrivet av Phobos:

Haha jag undrar hur många som kommer ligga på golvet och titta "upskirt" på tjejerna.
Vore juh iofs ballt om NPCerna reagerade på detta och blev förbannade. Å andra sidan; vem vill spela ett erotiskt spel som emulerar verkligheten? Det är nog det sista erotiska spel ska göra.

Varför då? Inte precis så att folk kommer föredra sex i spel framför riktigt.

12
Skriv svar