Jimmy Fallon spöar Phil Spencer från Microsoft rejält

Robot
Medlem
Jimmy Fallon spöar Phil Spencer från Microsoft rejält

Nu var det visserligen ett bra tag sedan jag spelade Killer Instinct på SNES (blir rejält sugen på att köra det igen dock) men jag kan inte minnas att det var så "button mashing" vänligt.'

Detta är KI (och det Jago jag minns), det jag sett från nya ser ut ha mer likheter med spel som SF 4

Medlem

hmm orolig över att det hacka så i Forza :/ kanske för att det är en tidig version?


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Killer Instinct kommer släppas som en Free to Play spel med bara en ända karaktär upplåst. Resten får man pröjsa för. Sprider bara meddelandet!

Källa: http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a491069/killer-instin...

Medlem

Phil spencer gillar att ljuga; "Killer instict is a free download"...mm ja eller hur...spelet kommer med bara 1 karaktär sen får man köpa alla andra karaktärer man vill ha:/

Inaktiv

Och där har vi 99% av Xbox spelarbas. Jimmy fallons everywhere. "Wow awesome, when does it come out?" Sista procenten består av smurfar

Medlem

Hörde att man kan köpa hela spelet för 60 dollar för att få hela spelet. eller så kan man köpa några karaktärer för en liten slant. hoppas då att man får "pröva" dem i training mode eller liknande först.

Medlem

Men.. de skulle ha låtit Conan spela istället. Hans spelvideos är guld.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Inaktiv
Skrivet av floke:

Men.. de skulle ha låtit Conan spela istället. Hans spelvideos är guld.

Conan är kanon.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Forza såg kul ut

Inaktiv
Skrivet av tavener:

Forza såg kul ut

Forza är bra men själv så fördrar man Project gotham racing på xbox,
det var en del år sen pgr 4 kom men det ska det tydligen komma ett nytt pgr till xbox one.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Titeln lyder att någon fick spö! Men hade denna någon bara använt sin ultra eller vad de nu ska kallas så vet man inte om han haft någon riktig chans..

Jag vill veta vad mätarna gör..

Medlem

Denna video som jag såg för några dagar sedan var riktigt intressant och fick mig ändå att våga hoppas även om jag inte riktigt gillar hur spelet mer påminner om SF 4 än om KI eller är så värst förtjust i betalningsmodellen de valt att använda.

Edit: Den här var också väldigt intressant och det låter som KI kan bli ett riktigt bra spel, är sugen på att testa det då jag varit ett stort fan av fightingspel sedan jag första gången testade Street Fighter 2 på SNES (det spelet bidrog mycket till mitt köp av konsolen).

Medlem

Say what? Kommer KI När Xboxen släpps? Hujedamig det hade jag ingen aning om. Skönt! Bara hoppas att alla karaktärer är med! & massa arenor. Och finishers.

Inaktiv
Skrivet av Krayze:

hmm orolig över att det hacka så i Forza :/ kanske för att det är en tidig version?

Tyckte också det hacka en hel del i vissa partier. Men det är ett antal månader kvar till release.

Medlem

Rent som säljpitch var det halvpissigt tyckte jag, alldeles för orealistiskt.

Lär väl funka på en del äldre medelklassare vilket troligtvis också är de som oftast tittar på hans program. Lite väl klent att skriva om på den här sidan som försöker rikta sig till en helt annan målgrupp

Avstängd
Skrivet av Krayze:

hmm orolig över att det hacka så i Forza :/ kanske för att det är en tidig version?

märkte inget sådant, säker på att det inte var så att din dator började strula? Varit med om det själv lite till och från, hoppas bara detta kommer komma till ps4 för blir ingen xbox one här för mig.

Medlem

kommer ihåg när jag var liten och spela killer instinct, jag måste dock säga även om det var tufft på den tiden när det kom och roligt att spela, jag ser inte längre hypen bakom att ett nytt KI ska komma faktist, ser ut som vilket arcad fightingspel som helst tycker jag. .. Ja det ska vara kanske någon bra komponerad ny låt till spelet dom gör då, men skälva spelet i sig har jag personligen inte något sug alls för.

Medlem
Skrivet av spritarn:

Rent som säljpitch var det halvpissigt tyckte jag, alldeles för orealistiskt.

Lär väl funka på en del äldre medelklassare vilket troligtvis också är de som oftast tittar på hans program. Lite väl klent att skriva om på den här sidan som försöker rikta sig till en helt annan målgrupp

Varför är det "klent" att skriva om hur lågt M$ sjunker för att försöka sälja sin overpriced "All in One Entertainment (no longer games) system" ?

En talkshow, där publiken applåderar åt allt.

phi
Medlem
Skrivet av PcGamer:

Denna video som jag såg för några dagar sedan var riktigt intressant och fick mig ändå att våga hoppas även om jag inte riktigt gillar hur spelet mer påminner om SF 4 än om KI eller är så värst förtjust i betalningsmodellen de valt att använda.

Det var nog det som fick upp mitt intresse för KI, dvs att det påminner mycket om SF4. Annars har jag aldrig gillat KI pga det har känts så stelt och klumpigt på något sätt.

Även om spelet blir bra och det får en fan base på internet så har vi tyvärr Xbones jävla DRM som gör att möjligheten att få se KI på t.ex EVO kan bli ett problem. Fast jag läste att Double Helix har snackat med Microshit om det så vi får se hur det blir.

Ser muppigt ut det där, men det har säkert sin beskärda del av fans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar