Dödat tangentbordet - mission accomplished!

Testpilot
Dödat tangentbordet - mission accomplished!

För ett par dagar sedan gjorde jag det som varje stolt gamer måste lyckas med nångång i livet.
= Dödat ett tangentbord genom att spilla cola på det

Vi dödade ändlösa horder med fiender men ett simpelt glas med cola var din akilleshäl! Vila i frid kamrat! Vila i frid!

Det var ett Logitech G19 som följt med mig under ett antal år , köpte ett nytt G105 men saknar ljudvolym knappen från mitt G19 .. suck!

#blogg

Skribent
Dödat tangentbordet - mission accomplished!

Jag har inte lyckats förstöra något ännu. Får vandra i skuggan av din storhet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Har aldrig lyckats döda ett tangentbord med någon form av vätska faktiskt. Spillt vatten, cola, öl, kaffe etc men det klarar sig alltid.

Turen är alltid med mig när det gäller tangentbord verkar det som.

Medlem

Jag lyckades med konststycket att faktiskt spilla colan för några år sedan. Lyckades dock rädda tangentbordet! Drog loss det direkt, sköljde noga med vatten och sen fick det ligga x timmar i ugnen med fläkten igång.

Funkar prima fortfarande.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag sabbade mitt favo tangentbord med cola, det hände för längesedan. Fick använda något dåligt och skruttet tangentbord efter det, tills jag skaffa mig ett nytt!

Det händer, det otroliga. Cola the tangentbord Killer.

Testpilot

Olyckan bestod i en komplicerad dans av:
* Hindra katt från att smita ut på altanen då sambo öppnar dörr.
* Hörlurssladd bakom glas
* Röra sig ut mot golvet och därmed dra sladd över glas
* DONE!

Medlem

Kul när det händer, har nog dödat tre i mina dar.
Ett med cola, det andra med redbull+jäger och det tredje med öl.
NUmmer två kanske inte ska räknas då det fungerar men knapparna fastnar hela tiden

Medlem

Du skulle bara veta hur många tangentbord jag dödat genom att spilla öl i dom


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar