Så här kan du använda PS4-gränssnittet

Robot
Så här kan du använda PS4-gränssnittet

Sony har släppt en film som ger oss en inblick i vad vi kan göra för saker med Playstation 4.

#sony, #microsoft


Medlem
Så här kan du använda PS4-gränssnittet

Duu du dudu du DU~
Fin hissmusik i bakgrunden.

Medlem
Medlem

Rätt så märklig video fast såg inte helt dumt ut, hoppas det går snabbare att installera spel på 4an.

Skribent

Jag kommer bli sönderstressad av de här funktionerna.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Karln är så fattig efter att ha köpt sitt ps4 att han inte haft råd att köpa möbler :pPPPpPppP

Medlem

Voice chatrum har man ju verkligen saknat. Hoppas bara att det kommer funka bra nu också.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Duu du dudu du DU~
Fin hissmusik i bakgrunden.

Haha! Klockrent^^ Var nog det dom ville ha fram från sony! Kanske för att man ska tänka på PS4 när man står i random hiss, vem vet?^^

Mja verkar vara ganska lovande med att man kan göra flera saker samtidigt, och det där med att ladda ner en del av spel först kan vara najs osäker hur ofta man kommer att använda det men bra att ha möjligheten i alla fall.

Medlem

denna video har ju redan visats tidigare?

Medlem

ville bara ta fram skämskudden när jag såg det där..

Medlem

Undrar varför allt måste vara så jävla peppigt och klämkäckt i såna här filmer...


signatur
Medlem

Ooh, massa socialt lulllul för att få oss att konsumera ännu fler spel.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Undrar varför allt måste vara så jävla peppigt och klämkäckt i såna här filmer...

För att de flesta människor är lättlurade idioter som ser glada saker och tror att om man köper dessa glada saker blir man också glad.

Precis av samma anledning som alla klädreklamer har snygga modeller. Få skulle köpa en bikini om det satt på en bjässe på 150 kg med helskägg.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

en bjässe på 150 kg med helskägg.

Mmmm.... bjäääässe... *homerdräggel*


signatur
Medlem

fyfan vilken lame video

Medlem

Kanske den enda kassa reklamen för PS4 hittills ? Den känns onödigt långdragen och trist måste jag säga...

Medlem

Det må vara lame men gör ett rätt bra jobb att visa på hur smidiga vissa funktioner man kommer använda mycket är. Tänker då på att ladda ner spel och joina spel mest Men bra kommunikationsmöjligheter är ju inte fel heller även om skriva med kontroll är riktigt jobbigt.

Medlem

Om jag känner playstation rätt så kommer nedladdningen som såg ut att ta sekunder i videon ta minst 3 timmar med 100 mbit.

Medlem

Denna låg som nyhet typ medans E3 fortfarande var igång. Skärpning

Medlem

Han har ett fint ruckel garage som han bor i, och fina möbler som redan påpekats.

Medlem

Sara wants the D.


signatur

They set us up the bomb.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag kommer bli sönderstressad av de här funktionerna.

Själv kommer man nog ignorera share tjänsten och att man har tur och har vänner som inte bryr sig så mycket om att lägga upp videos på spel via youtube eller vad det nu är.

Bara om det verkligen är någon kul bugg eller speciell grej kommer man få någon video från dem

Inaktiv
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Gortie:

Undrar varför allt måste vara så jävla peppigt och klämkäckt i såna här filmer...

För att de flesta människor är lättlurade idioter som ser glada saker och tror att om man köper dessa glada saker blir man också glad.

Precis av samma anledning som alla klädreklamer har snygga modeller. Få skulle köpa en bikini om det satt på en bjässe på 150 kg med helskägg.

Microsoft kommer nog med en exakt likadan video ganska snart och försöker trycka på att man "tjänar" på att inte kunna sälja sina spel i andra hand :).

Medlem

Så ser min nästa konsoll ut..

Medlem
Medlem

Ungefär 90% av alla funktioner kommer inte användas.

":D"


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Gortie:

Undrar varför allt måste vara så jävla peppigt och klämkäckt i såna här filmer...

För att de flesta människor är lättlurade idioter som ser glada saker och tror att om man köper dessa glada saker blir man också glad.

Precis av samma anledning som alla klädreklamer har snygga modeller. Få skulle köpa en bikini om det satt på en bjässe på 150 kg med helskägg.

Microsoft kommer nog med en exakt likadan video ganska snart och försöker trycka på att man "tjänar" på att inte kunna sälja sina spel i andra hand :).

Troligtvis. De flesta företag gör typ exakt sådana här reklamer.

Medlem

Hmm, rent spontant kändes designen på gränssnittet väldigt mycket som xbox 360 fast i blått istället för grönt... liknande trist font som svävar omkring i ett hav av matt uni-colour i samma fula fyrkanter.

Framförallt "What's new" texten som ses precis i början känndes verkligen xbox/windows.

Lite besviken faktiskt men ingen deal-breaker direkt


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Nä jag vet inte... Xbox One verkar bättre

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Nä jag vet inte... Xbox One verkar bättre

Har vi sett hur det gränssnittet ser ut?

12
Skriv svar