The Bureau - Exklusivt dlc till 360 och en ny trailer

Robot
The Bureau - Exklusivt dlc till 360 och en ny trailer

Vi har fått en ny trailer och lite information kring det stundande släppet av The Bureau: Xcom Declassified.

#2k-games, #2k-marin, #the-bureau-xcom-declassified


Medlem
The Bureau - Exklusivt dlc till 360 och en ny trailer

Buuu för exklusiv dlc!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja, BUU för exklusiv DLC.

Medlem

Sådant här får mig snarare att bojkotta spel. exklusiv DLC är en pest som inte borde få existera.

Medlem

DLCt kommer säkert innan spelet med...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag är lite kluven. Om någon betalar för att exklusiv DLC ska utvecklas ser jag inga större problem.

Jag tycker dock att det är lite störigt när till exempel Microsoft (som verkar vara de som gör det oftast) helt enkelt betalar en massa pengar för att spel/DLC ska komma ut senare på andra format. Jag kan inte se att detta gynnar några spelare.

Medlem

Jag ska vara ärlig också, sånt här gör att jag tappar lusten för spelet, för jag är sån som vill ha ALLT till ett spel, inte spela och veta att jag saknar en del av spelet som finns där ute, men som jag inte kan få. Gillar jag ett spel så köper jag ALL DLC till det. Jag brukar i regel också köpa deluxe variant och ibland även collector's. Kanske är jag fånig men sånt här stör mig verkligen när jag spelar.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Jag ska vara ärlig också, sånt här gör att jag tappar lusten för spelet, för jag är sån som vill ha ALLT till ett spel, inte spela och veta att jag saknar en del av spelet som finns där ute, men som jag inte kan få. Gillar jag ett spel så köper jag ALL DLC till det. Jag brukar i regel också köpa deluxe variant och ibland även collector's. Kanske är jag fånig men sånt här stör mig verkligen när jag spelar.

Förstår vad du menar även om jag själv inte har någon erfarenhet av just DLC så fanns det ju en tid då spel hade expansioner. Säg att jag inte kunnat köpa Brood War eller Zero Hour för att dessa var exklusiva för Mac, hade knappast blivit glad och det hade nog resulterat i att jag inte köpte några spel från utgivaren eller utvecklaren igen (beroende på vems "fel" detta var).

Vet jag att ett spel kommer ha DLC så kommer jag istället vänta tills det går att köpa med dessa inkluderade (som till exempel Fallout 3). Det jag verkligen gillar med CD Project RED är att de inte ger ett visst format mer "godis" än ett annat, som när de lanserade 360 versionen av The Witcher 2 eller när de släppte Enhanced Edition för första spelet (det var då jag verkligen fick upp ögonen för den utvecklaren och köpte spelet).

Medlem

CD Project RED. Bara att säga det är som att sjunga regnbågar.

Medlem
Medlem

Är det bara jag som tänker Brothers in Arms med aliens?

1
Skriv svar