Robot
Destiny

Bungie har lämnat Halo bakom sig och har istället hoppat i säng med Activision - vi hoppas deras förstfödde får lika mycket kärlek och omsorg de visar prov på.


Medlem
Destiny

Kommer på ps3

Inaktiv

Men blir bättre på PS4


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Ja klart men den skall jag inte ha

Medlem

Lugn lugn nu pojkar ni båda kommer få ta del av kakan :). Fast på olika konsoler :).

Medlem
Skrivet av slarron:

Lugn lugn nu pojkar ni båda kommer få ta del av kakan :). Fast på olika konsoler :).

Ät inte upp hela kakan bara, vi som hellre spelar online fps på pc vill också ha en hörnbit


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av slarron:

Lugn lugn nu pojkar ni båda kommer få ta del av kakan :). Fast på olika konsoler :).

Ät inte upp hela kakan bara, vi som hellre spelar online fps på pc vill också ha en hörnbit

De har sagt att de vill göra det till PC. Och eftersom vi är bäst så får vi mittdelen.

Medlem

Kommer det till pc så skall jag ha det där så klart

Medlem

Litar sällan på vad utvecklare säger till media these days.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ja de bästa vore väll om pc också får ta del av kakan också! Alla måste ju få smaka, annars är det ju orättvist :(!

Medlem

Om jag inte har fel kommer Destiny ut till PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 och Xbox One enligt Wikipedia... sen hur trovärdigt den är det är en annan femma.

Men är det någon som vet vilka plattformar den kommer komma ut till?

Medlem
Skrivet av Corewin:

Om jag inte har fel kommer Destiny ut till PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 och Xbox One enligt wikipedia... sen hur trovärdigt den är det är en annan femma.

Men är det någon som vet vilka plattformar den kommer kommaut till?

Tjaa, Ps4 blev definitivt bekräftad under Ps4 reveal konferensen, det lär åtminstånde släppas till Xbone, får se om dom anser att det är värt att porta till 360/ps3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Corewin:

Om jag inte har fel kommer Destiny ut till PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 och Xbox One enligt wikipedia... sen hur trovärdigt den är det är en annan femma.

Men är det någon som vet vilka plattformar den kommer kommaut till?

PS4, One, 360 och PS3 enligt http://www.destinythegame.com/wheretobuy

Medlem

Ja det här kanske får mig att hoppa på konsolltåget och köpa en PS4, fast det sa jag ju iof. om det första Mass Effect och Xbox360 med...

Medlem

Sade dom inte att det här skulle vara 30fps på konsol? PC version eller försvinn.

Medlem

Känns inte detta som ett Sci-Fi Guild Wars? Personligen är jag skeptiskt till allt som har med massive multiplayer att göra men kanske de kan överraska mig med nytänk är kul. Guild Wars 2 var bara same same ....

Jag lägger mina slantar (och hopp) till svenska Massive och deras The Division istället. Ser ut att ha en del originella idéer.

Inaktiv

Såklart. Kommer det till PC blir det ju hellre ett köp där än på PS4:an.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Det är ett MMO / SP-spel, där du väljer att spela lite hur du vill.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Syahin:

Sade dom inte att det här skulle vara 30fps på konsol? PC version eller försvinn.

Vet inte säkert, men jag hade för mig att de flesta spel på nex-gen konsolerna skulle relativt enkelt kunna hålla 60fps.
Jag tror att det kanske är så att det endast är till xbox360 och ps3 som spelet inte kommer att passera 30fps som bäst.

Men jag hoppas också på att det blir ett PC släpp på detta.

Medlem

Har det kommit någon information om plattforms cross over? Om någon spela på XBOX 360 kan dom spela med folk som spelar på någon annan konsol som PS4?

Medlem

Känns som en Wh40k copy.

Medlem

Testa Warframe!
Grymt spel

Medlem

Skiter fullständigt i konsoldiskussionerna som dominerar forumet de här senaste veckorna. Tycker det är betydligt viktigare att de inte verkar riktigt veta vart deras utveckling är på väg någonstans. Jag hoppas att de har en tydlig linje, och vision, även om den inte framgår. För det lilla som visats upp hittills får mig verkligen att vilja ha mer.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Corewin:

Har det kommit någon information om plattforms cross over? Om någon spela på XBOX 360 kan dom spela med folk som spelar på någon annan konsol som PS4?

crossover plattform borde kanske fungera mellan ps3 och ps4 eller mellan xbox 360 och xbox one (och eventuellt pc win7/win8 om det släpps till pc).
Men att det skulle fungera mellan PS och Xbox i någon form tror jag inte på just nu. Möjligtvis att det kommer senare under nextgen då systemen är mer lika men då lär det ändå bara vara mellan ps4 och xbox one.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Skiter fullständigt i konsoldiskussionerna som dominerar forumet de här senaste veckorna. Tycker det är betydligt viktigare att de inte verkar riktigt veta vart deras utveckling är på väg någonstans. Jag hoppas att de har en tydlig linje, och vision, även om den inte framgår. För det lilla som visats upp hittills får mig verkligen att vilja ha mer.

Det kan jag hålla med om, även om jag känner mig hypad över detta spel så finns det mer jag vill ha information om som inte blev besvarat under uppvisningen av spelet på Sony konferensen. Vet inte om de har sagt mer på mässgolvet under E3 men inget av detta har i så fall inte nått ut än till de som inte var där

ELF
Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Corewin:

Har det kommit någon information om plattforms cross over? Om någon spela på XBOX 360 kan dom spela med folk som spelar på någon annan konsol som PS4?

crossover plattform borde kanske fungera mellan ps3 och ps4 eller mellan xbox 360 och xbox one (och eventuellt pc win7/win8 om det släpps till pc).
Men att det skulle fungera mellan PS och Xbox i någon form tror jag inte på just nu. Möjligtvis att det kommer senare under nextgen då systemen är mer lika men då lär det ändå bara vara mellan ps4 och xbox one.

När jag läser ditt inlägg så låter det som att crossplatform mellan Win7 och Win8 skulle vara något speciellt. Är ju självklart att de på Win7 och de på Win8 kan spela med varandra.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Halo is good, Borderlands is good, therefore Destiny is good?


signatur

Rwa?

Medlem

Bungie har väldigt mycket satt på spel i den här titeln, men jag har fullt förtroende för dessa rockstars till spelutvecklare. Än så länge har jag inte blivit besviken på en enda uppföljare till Halo som Bungie har gjort (Halo 4, go fuck yourself) och när bungie siktar högt så slår det högt. Oftast. Go bungie! *Fanboy scream*

Edit: Missade en bit av min poäng, insåg jag. Destiny blir som en uppföljare till Halo då det är den titeln de måste överprestera för att nå vår gunst. Större, snyggare, bättre. Uncut.


signatur

In a world gone mad only a lunatic is truly insane

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Corewin:

Har det kommit någon information om plattforms cross over? Om någon spela på XBOX 360 kan dom spela med folk som spelar på någon annan konsol som PS4?

crossover plattform borde kanske fungera mellan ps3 och ps4 eller mellan xbox 360 och xbox one (och eventuellt pc win7/win8 om det släpps till pc).
Men att det skulle fungera mellan PS och Xbox i någon form tror jag inte på just nu. Möjligtvis att det kommer senare under nextgen då systemen är mer lika men då lär det ändå bara vara mellan ps4 och xbox one.

När jag läser ditt inlägg så låter det som att crossplatform mellan Win7 och Win8 skulle vara något speciellt. Är ju självklart att de på Win7 och de på Win8 kan spela med varandra.

Ah hehe, självklart. Det jag menade var att en eventuell pc versionen skulle fungera i crossplattform med xbox 360 och xbox one i alla fall för dem som använder win7 eller win8.

Medlem
Skrivet av Sille:

Känns som en Wh40k copy.

Vad har du rökt? Jag ser ingen som helst likhet med destiny och WH40K universumet.

12
Skriv svar