Webläsaren kraschar

Medlem
Webläsaren kraschar

Min webläsare, Opera, kraschar när jag är inne på FZ, oftast när jag scrollar i kommentarsfältet.

För mycket skräpkommentarer kanske. HEEYYO!

Händer detta någon annan läsare, skriv gärna. Om det är något kodningsfel så måste vi kolla på det.
Annars finns Firefox


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

För mycket skräpkommentarer kanske. HEEYYO!

Händer detta någon annan läsare, skriv gärna. Om det är något kodningsfel så måste vi kolla på det.
Annars finns Firefox

Firefox är för mainstream

Medlem

Händer rätt ofta för mig med, riktigt irriterande när det kraschar så fort man scrollar ner.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Inte märkt av några direkta krasher av webläsaren, däremot så krashar flash efter ett tag när "The Internship"-reklamen går.

Inaktiv

Mitt shockwave flash kraschar just nu när jag besöker FZ. Har gjort det hela veckan och det händer bara på FZ och Chrome. Men har rapporterat detta! Vi får se om dom hittar felet eller om det är fel hos mig?

Medlem

Hade samma problem som överstående, men jag installera bara om shockwave och nu funkar allt fint igen ^^


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Jag tog upp detta för ungefär en vecka sedan, men alla på FZ verkar vara på semester.
http://www.fz.se/forum/synpunkter-och-forslag/nagon-reklam-so...

Medlem

Kraschar för mig med.. använder Internet Explorer (och ingen säger ett ord om den webläsaren )

för när man väl har kommit in på fz.se så ändras adressen till fz.se/##static (aldrig vart med om det förut)

Medlem

Hej,

Reklamen som nämnts i tråden slutade gå nu 2013-06-23. Är det någon som upplevt problem efter det?

Mvh,
Fredrik
Webbutvecklare - Egmont Tidskrifter

Medlem
Skrivet av Fredrik Lack:

Hej,

Reklamen som nämnts i tråden slutade gå nu 2013-06-23. Är det någon som upplevt problem efter det?

Mvh,
Fredrik
Webbutvecklare - Egmont Tidskrifter

Nix. Funkar prima!

1
Skriv svar