inK
Medlem
Terraria

Någon som spelar Terraria på PS3, eller är jag helt ensam? Kan gärna tänka mig att spela tillsammans med någon/några. Ser lite roligare ut att vara fler.


signatur

Every trophy counts...

Försöker fortfarande spela det på PC, har bar svårt för att komma in i det. Mer av en MC kille.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

inK
Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Försöker fortfarande spela det på PC, har bar svårt för att komma in i det. Mer av en MC kille.

När jag ser filmer på YouTube ser jag att jag inte kommit in så långt i det heller, även om jag varit både i himlen och i helvetet.
Är det likt MC? Jag har aldrig spelat det men sett filmklipp därifrån också och ser många likheter.


signatur

Every trophy counts...

Jag tycker att det inte är likt MineCraft, i alla fall inte till gameplay eller utdelning, MC är "närmre" ( kan man säga så ). Första person gör så mycket , sen tyckte ju jag att kraftingen och inventoryt var lite rörigare i Terraria, sen alla de där förbannade slime. Hade bara svårt att komma in i spelet.

Vad hette förresten det där kommande spelet som är likt Terraria fast i rymden med mer Sci-Fi inriktning, Någon som vet?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

inK
Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vad hette förresten det där kommande spelet som är likt Terraria fast i rymden med mer Sci-Fi inriktning, Någon som vet?

Ingen aning, men det lät intressant. Låt mig veta om du får reda på det från annat håll.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vad hette förresten det där kommande spelet som är likt Terraria fast i rymden med mer Sci-Fi inriktning, Någon som vet?

Jag tror du tänker på Starbound.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Skrivet av Parzec:
Skrivet av Traveller in time:

Vad hette förresten det där kommande spelet som är likt Terraria fast i rymden med mer Sci-Fi inriktning, Någon som vet?

Jag tror du tänker på Starbound.

Den var det!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

inK
Medlem
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Traveller in time:

Vad hette förresten det där kommande spelet som är likt Terraria fast i rymden med mer Sci-Fi inriktning, Någon som vet?

Jag tror du tänker på Starbound.

Fräsigt! Det skall följas, tack!


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar