Medlem
Kul flashspel!

kul flashspel! som går ut på att festa och lägga sina kort rätt (inte bokstavligen talat, det är inte ett kortspel hehe)

http://web.archive.org/web/20050520203823/www.cmp99hm.student...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

varför hänger skiten sig när man ska spela roulette? : (

Medlem

jag har tråkigt? nej det har jag verkligen inte. Men jag har spelat detta för flera år sedan och gillade det som fan. Har du något problem med det?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skrivet av Laxen:

jag har tråkigt? nej det har jag verkligen inte. Men jag har spelat detta för flera år sedan och gillade det som fan. Har du något problem med det?

Nej då, men du kan väl lägga till det i FTW-delen?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Det funkar inte i överhuvudtaget


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

funkar visst det...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Zlampan:

varför hänger skiten sig när man ska spela roulette? : (

samma här.. dammit.. allt gick väl ända tills roulette.


signatur

thank you, come again

Medlem

sorry pojkar.. detta flashspel finns egentligen inte kvar, haxxade fram den via internet archive..

Om ni vill kan jag berätta slutet


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

ja snälla, berätta..

Medlem

okidocki... På väg till nattklubben Nangiala kommer en fet skallig man fram till dig och erbjuder 1000 kr om man ger honom en BJ, den fete mannen säger Bingo när han kommer i munnen på dig och du är vipps 1000 riksdaler rikare... Efter det det möter du några te serverande nunnor dra åt fanders och du drar till nattklubben Nangiala (lösen = koprofag) drar en fet med skummisen i hissen påväg upp till övervåningen. Där träffar du en snygg tjej, som senare efter lite smarta drag följer med en hem, man dricker te, hånglar som två nykåta tonåringar, har sex utan kondom på ett löfte att inte komma... självklart bryter du det löftet som i sin tur innebär en till mun att mätta...

Det sista i spelet är en summit/roundup om hur cool/mycket party king man är där man får en kommentar utifrån hur högt mätaren står..

Snipp snapp slurp så var sagan slut


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar