Världens fullaste kirurg får karva i TF2-karaktär

Robot
Världens fullaste kirurg får karva i TF2-karaktär

Surgeon Simulator 2013 är spelet som vi alla hatar att älska, men som ständigt lyckas få oss att dra på smilbanden. Nu får vi chansen att karva i en välkänd karaktär från ett annat spel.

#surgeon-simulator-2013, #dark-souls-2-2


Medlem
Världens fullaste kirurg får karva i TF2-karaktär

That's how I lost my medical license!

Medlem

Om Dark Souls 2(TVÅ) är för lätt?

Medlem

Är det bara för mig alla videos på FZ buffrar och smålagga? Får jämt leta upp dem på youtube istället eftersom det är ett helsike att se på dom här. Upplever det ingen annanstans


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

AW8
Medlem

HAHA!

"Don't be such a baby, ribs grow back!"


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av saru:

Är det bara för mig alla videos på FZ buffrar och smålagga? Får jämt leta upp dem på youtube istället eftersom det är ett helsike att se på dom här. Upplever det ingen annanstans

Du är inte ensam.
Mest irriterad blir man vid de tillfällen man först måste se en reklamsnutt som flyter fint, för att efter den väntan inte se ett skit för att FZ:s media spelare bara buffrar.
Vid sådana tillfällen är man bra sugen att slå på reklamblockeraren för att se om man överhuvudtaget kommer att kunna se innehållet istället för bara reklamen.

Avstängd
Skrivet av G M R:
Skrivet av saru:

Är det bara för mig alla videos på FZ buffrar och smålagga? Får jämt leta upp dem på youtube istället eftersom det är ett helsike att se på dom här. Upplever det ingen annanstans

Du är inte ensam.
Mest irriterad blir man vid de tillfällen man först måste se en reklamsnutt som flyter fint, för att efter den väntan inte se ett skit för att FZ:s media spelare bara buffrar.
Vid sådana tillfällen är man bra sugen att slå på reklamblockeraren för att se om man överhuvudtaget kommer att kunna se innehållet istället för bara reklamen.

Brukar få så jag med, även på youtube. Starta om webbläsaren bara så ska det funka bra igen.

Medlem
Skrivet av saru:

Är det bara för mig alla videos på FZ buffrar och smålagga? Får jämt leta upp dem på youtube istället eftersom det är ett helsike att se på dom här. Upplever det ingen annanstans

Har inte det, men jag stör mig på att det är så låg upplösning när man kollar videos i FZas videospelare (ja, det är "Se filmen högupplöst" jag pratar om). Mycket bättre om de alltid körde med youtube istället.

Medlem

Kolla in nerdcubed´s video på youtube

ELF
Medlem
Skrivet av saru:

Är det bara för mig alla videos på FZ buffrar och smålagga? Får jämt leta upp dem på youtube istället eftersom det är ett helsike att se på dom här. Upplever det ingen annanstans

Skrivet av G M R:

Du är inte ensam.
Mest irriterad blir man vid de tillfällen man först måste se en reklamsnutt som flyter fint, för att efter den väntan inte se ett skit för att FZ:s media spelare bara buffrar.
Vid sådana tillfällen är man bra sugen att slå på reklamblockeraren för att se om man överhuvudtaget kommer att kunna se innehållet istället för bara reklamen.

Ååååh, så det finns fler i alla fall. Började nästan tro att jag var ensam.
Här i denna tråd har jag beklagat mig...
http://www.fz.se/forum/synpunkter-och-forslag/nan-buggforslag...

Kan nämna att när jag ska titta på videor på FZ så inaktiverar jag Flash då html 5 spelaren inte har samma restriktioner.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av saru:

Är det bara för mig alla videos på FZ buffrar och smålagga? Får jämt leta upp dem på youtube istället eftersom det är ett helsike att se på dom här. Upplever det ingen annanstans

Har nämt detta i ett par kommentarer, har inga problem med reklam så att FZ kan forsätta men då vill jag se filmen i 1080p som på Youtube och inte i skitkvalitet med 19sec reklam...

Medlem

also, jag ger inte mycket för denna simulatorn, men det skulle vara grymt ihop med oculus rift och razor hydra.
Får djupen och inlevelsen, samt kontrollen att styra händerna på ett mer naturligt sätt.

Medlem
Skrivet av saru:

Är det bara för mig alla videos på FZ buffrar och smålagga? Får jämt leta upp dem på youtube istället eftersom det är ett helsike att se på dom här. Upplever det ingen annanstans

Speak the truth, son!

Dags för FZ att åtgärda detta.

Medlem

um fins det några kipp på folk som är duktiga på det? som inte förstör/dödar sina patienter

Inaktiv
Skrivet av saru:

Är det bara för mig alla videos på FZ buffrar och smålagga? Får jämt leta upp dem på youtube istället eftersom det är ett helsike att se på dom här. Upplever det ingen annanstans

Så har det varit i över ett år på Fz. De borde bara byta till utube helt enkelt

1
Skriv svar