Så här går man varandra på nerverna i Watch Dogs

Robot
Så här går man varandra på nerverna i Watch Dogs

En ny film där multiplayer i hett efterlängtade Watch Dogs har nått internet.

#watch-dogs


Medlem
Så här går man varandra på nerverna i Watch Dogs

ser ut som något jag hade tyckt om! En sak jag gillar är när multiplayer är integrerat i single player, så att det plötsligt kan komma en "invader". Lite likt Dark Souls. Gillade det skarpt.

Inaktiv

Detta kan faktiskt bli något riktigt bra! Förhoppningsvis blir det ingen portning från konsolerna

Blir mp som DS så kommer det här bli köp day 1.
Kommer ha så kul att förstöra mitt i biljakter med att slå upp bommarna mitt framför er ^^, Eller kanske hjälpa? hmmm

Medlem

ser ut som apb

FM-guru
F.d. Sisyr

Så länge man själv får välja om man vill ha dessa "invasioner" på eller av så är det en kanonidé.

Medlem

fast det ser jo skoj ut men jag tror eller enlight min hjärna så kommer jag nog inte gilla mp konstigt...ser ut som jag har redan bestämt mig för det *suck*

Medlem

Sånt här gillar alltså folk och ser fram emot? Orkade inte ens se klart filmen. Ser stelt, fult och förlegat ut...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Sånt här gillar alltså folk och ser fram emot? Orkade inte ens se klart filmen. Ser stelt, fult och förlegat ut...

Trumtrumtrum poff och där kom den negative själen in igen


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Blir ett givet köp till Ps4!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Sånt här gillar alltså folk och ser fram emot? Orkade inte ens se klart filmen. Ser stelt, fult och förlegat ut...

Och sen om man sett färdigt videon så hade man förstått konceptet bättre, och kanske sett fram emot det (beroende på vad man själv tycker om). Själv har jag ingen åsikt än., kan bli bra, kan bli dåligt. Det visar sig helt enkelt herr optimist

Medlem

Måste man stanna om man ska skjuta ??
Mycket trist om det är så...

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Sånt här gillar alltså folk och ser fram emot? Orkade inte ens se klart filmen. Ser stelt, fult och förlegat ut...

Wat. Ja tycka får man ju, men det är ett av de mer innovativa spelen som kommer i höst... Iaf för att vara ett spel i samma anda som GTA... Fult? Hur bedömer du det egentligen, grafiken är toppklass liksom.

Medlem
Medlem

Kan inte säga att jag är ett stort fan av Ubisofts titlar, men jag måste erkänna att spelmekaniken såg ut att vara riktigt spännande

Det borde XBone haft som slogan

"Everything is connected - Connection is power"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hoppas det är mer interaktion mellan spelare där man inte endast ska hacka andra spelare och sedan undgå upptäckt. Allting jag sett från det här spelet pekar på ett väldigt enkelt spel där man själv inte får utforska saker utan har en dator som sköter det åt en. Ett exempel på detta, i en annan video så visade de hur spelet gjorde en uppmärksam på ett pågående brott som skedde via telefon. Vad jag hade föredragit hade varit om man själv gjorde den bedömningen efter att ha börjat lyssna på samtalet.

Medlem

Spelets singleplayer verkar riktigt bra.
Spelets multiplayer verkar de inte riktigt ha fått grepp om. Det finns mycket potential men av det man såg så var det ett stort meh.

Hoppas de löser det till releasen.

Medlem
Skrivet av Decado:

Måste man stanna om man ska skjuta ??
Mycket trist om det är så...

Han lär ju inte träffa något om han springer och skjuter...

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Decado:

Måste man stanna om man ska skjuta ??
Mycket trist om det är så...

Han lär ju inte träffa något om han springer och skjuter...

Det beror ju på vilket vapen och avstånd det rör sig om.
Men nu är det ett SPEL vi pratar om och inte någon realistisk simulator, för i så fall finns det en hel del annat som också kan avfärdas som orealistiskt.

Om mina farhågor besannas så tror jag många kommer att uppleva det som ett avbrott i spelets flow,
Rent spelmekaniskt alltså, inget annat.

Medlem
Skrivet av Decado:
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Decado:

Måste man stanna om man ska skjuta ??
Mycket trist om det är så...

Han lär ju inte träffa något om han springer och skjuter...

Det beror ju på vilket vapen och avstånd det rör sig om.
Men nu är det ett SPEL vi pratar om och inte någon realistisk simulator, för i så fall finns det en hel del annat som också kan avfärdas som orealistiskt.

Om mina farhågor besannas så tror jag många kommer att uppleva det som ett avbrott i spelets flow,
Rent spelmekaniskt alltså, inget annat.

Det går säkert att köra blindfire när man springer. Jag tycker ju det är snyggare att han ställer sig och siktar.

Han (spelaren) lyckades ju inte ens träffa däcken när han hade tid o sikta när bilen stod still


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Testpilot
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Han (spelaren) lyckades ju inte ens träffa däcken när han hade tid o sikta när bilen stod still

Det kanske var så att han bara skrämdes , man ser ju att uppdraget är lyckat då den delen av videon tar slut.
Spelet har ju moraliska val om man vill döda eller inte döda folk & polisen osv.

Jag hoppas man kan stänga av det där för jag skulle bli galen om man hela tiden fick hackförsök på sig då man gjorde annat.

1
Skriv svar