FZ Summer Challenge 2013 SOON TO COME :)

Medlem
FZ Summer Challenge 2013 SOON TO COME :)

Snart är det FZ Summer Challenge 2013 (hoppas jag). Och snart har Steam sommarrea (hoppas jag) och andra också (förmodligen) även fast jag inte behöver fler spel. Och så har jag semester!

Fett taggad är jag! Eftersom jag är man och kan göra två saker samtidigt så kan jag BÅDE sola/bada/grilla/ölhäva OCH gejma

Glada dagar närmar sig!!!!!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Just fan!

Ahem.... menar... SJÄLVKLART ÄR DEN DET!

WOO!


signatur

Videomupp

öhm, JA! Naturligtvis, Långt in i förberedelserna för årets utmaning!

Woowoo-Woo! *Armpump*


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent

Vad har jag missat? Handlar det om vem som dricker mest läsk med aspartam i så vann jag precis.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Vad har jag missat? Handlar det om vem som dricker mest läsk med aspartam i så vann jag precis.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120629/fz-community-chall...


signatur

Videomupp

Medlem

Vadå e ja ensam bland members att tycka den är kul...?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

JAG ÄR MED DIG PADDINGTON! Även om jag inte vet om jag kommer vara med särskilt aktivt....


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Efter Steam-rean är jag redo!

Skribent

Åh, jag som är så dålig på att spela klart spel privat. Men det här verkar ju kul.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Åh, jag som är så dålig på att spela klart spel privat.

Det är ju därför tävlingen finns till ju.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skribent
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Johan Olander:

Åh, jag som är så dålig på att spela klart spel privat.

Det är ju därför tävlingen finns till ju.

Perfekt! Ställer in min fiskesemester och hamstrar koffein.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ni körde hela Juli föra året så gör samma sak i år. Så har ni 5 dagar på er att skriva nyheten


signatur

Rwa?

Testpilot

Jag är redo , laptopen är laddad med spel som skall spelas klart!

Medlem

Helsike. Jag lirar ju bara WoW och Dota 2. Ni får tipsa om spel som går fort så kan jag hjälpa till


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Helsike. Jag lirar ju bara WoW och Dota 2. Ni får tipsa om spel som går fort så kan jag hjälpa till

Shank 2!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Summerrrrr Chällänge sooooon! wowowowow!

Åhå! Sommarutmaningen! Ja, jag är en stofil som skriver på svenska och inte på engelska.

Tyvärr så spelar jag sällan spel som har eftertexter. Om jag inte missminner mig så var det kravet på förra utmaningen. Eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Tyvärr så spelar jag sällan spel som har eftertexter. Om jag inte missminner mig så var det kravet på förra utmaningen. Eller?

Vad är det för spel som inte har en screen som visar att det är på slutet då? Att det skulle vara just eftertexter tror jag inte krävdes. Och så ska vi väl inte hänga upp oss allt för mycket på sådana regler, det är ju på kul trots allt. Och reglerna kan ju komma att ändras. Det var ju en del feedback sist, jag tror nog de kan ha läst detta och kan komma med lite justerat upplägg kanske.

Och på tal om det... *harkel*:

Personligen tror jag det bästa är att ha EN (1) tråd där man snyggt och prydligt skriver högst upp startat och avslutat, mellanrum, och sen kan man diskutera och citera andra. På det viset borde det bli lätt att sammanställa och vi samlar alla i en tråd. Det blev lite flängigt sist tyckte jag.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Eftertexter i sig är inget krav, jag antar att du menar spel såsom Civ 5 och Sins of a solar empire, som kan spelas solo, men som inte är storydrivna i sig? Då vill jag minnas att vi sa att dom är helt okej, man ska klara och vinna en "omgång" för att det ska räknas som avklarat.

De enda spelen vi har haft lite problem att räknas som avklarade är rena MP spel. Men jag tar gärna emot tips om hur man skulle kunna göra!

Vi skulle kunna försöka en tråd, problemet är att det blir så satans svåröverskådligt för oss sammanställare på det sättet. Men det kanske gynnar diskussionen.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar