GTA4 _avskyr_ hellisarna

Medlem
GTA4 _avskyr_ hellisarna

jävla röv! jag verkligen avskyr hellisar i GTA4 med t-bord..
sista uppdraget, och sen måste man börja om helatiden 1000miljarders mil och timmar ifrån där det failade.
/ilska avksriven.

faan får se när man orkar testa skitskiten igen. urk å blä. wr5603gfad#¤6//J]]"¤

---
funkar yojsticks?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ser inte vitsen med tråden, men men.

Själv har jag inget emot dem alls, spelade en del förut med några polare, och det slutade alltid med att jag tog en polisheli och åkte runt och ägde dem. Spelade förövrigt med tangentbord. :I


signatur

Rwa?

Medlem

Det är precis därför man spelar på valfri konsoll.

PC, nej tack. Det har jag vuxit ifrån.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Koppla in en 360 padda vettja, så har jag kört de flesta spelen i den genren på PC. (saints row, gta, osv.) mus och tgb då det ska skjutas och joypad då det ska precisionsköras/flygas. Brukar funka fint att ha båda "på" samtidigt så det e bara o "hotswappa" då man hoppar in i /ur en bil.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av Zymac:

Koppla in en 360 padda vettja, så har jag kört de flesta spelen i den genren på PC. (saints row, gta, osv.) mus och tgb då det ska skjutas och joypad då det ska precisionsköras/flygas. Brukar funka fint att ha båda "på" samtidigt så det e bara o "hotswappa" då man hoppar in i /ur en bil.

Exakt det här ska du göra om du har en 360-dosa. Fungerar riktigt bra till alla spel som kräver analoga utslag. Joystick borde väl fungera i teorin då min Logitech G27 också fungerar till GTA IV, men jag vet inte säkert.

Det går att öva sig till att bli någorlunda bra med mus/tangentbord men det är tusen gånger lättare med en 360-dosa.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Jag har insett att det är tusen gånger enklare att styra med WASD och numpad än med WASD och mus. Ge det ett försök.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Använde en 360-kontroll själv, mus och tangentbord var omöjligt..

Medlem
Skrivet av Gamer 24-7:

PC, nej tack. Det har jag vuxit ifrån.

Så onödigt att skriva det... Det ända som kommer hända är att folk börjar "argumentera"


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Ser inte vitsen med tråden, men men.

Själv har jag inget emot dem alls, spelade en del förut med några polare, och det slutade alltid med att jag tog en polisheli och åkte runt och ägde dem. Spelade förövrigt med tangentbord. :I

Syftet var att ja blev tvungen att få av mej ilska

Smart där med xbox360 kontroll! ska testa en gång till, annars får man väll koppla in en sån.
Har ju klarat av spelet på xbox360 förut, så lira med en sån kan jag iallafall

edit:
Yay klarade av skiten nu äntligen.


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar