Den spirituella Neverhood-uppföljaren Armikrog kommer kanske till Wii U

Robot
Den spirituella Neverhood-uppföljaren Armikrog kommer kanske till Wii U
Medlem
Den spirituella Neverhood-uppföljaren Armikrog kommer kanske till Wii U

Bara lämnar denna här:

Medlem

4 dagar kvar på Kickstartern, kom igen folk!

Medlem

är det nått spel som behöver en kickstarter så är det ju half life 3!! = 3 = half life 3 confirmed!

Medlem
Skrivet av hero:

är det nått spel som behöver en kickstarter så är det ju half life 3!! = 3 = half life 3 confirmed!

Valve har väl mer eller mindre erkänt att nästa source motor kommer släppas med ett nytt Half Life?

Medlem

Neverhood var väldigt speciellt, får dock inte speciella vibbar av Armikrog


signatur

Wake me up for entertainment

Avstängd
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av hero:

är det nått spel som behöver en kickstarter så är det ju half life 3!! = 3 = half life 3 confirmed!

Valve har väl mer eller mindre erkänt att nästa source motor kommer släppas med ett nytt Half Life?

Enligt rykten man kan läsa om på internet så ska det även komma en half life 2 episode 3 med samt ett left 4 dead 3. Men oklart om dessa kommer till source 2 eller om dom fortsätter med båda i source, det återstår att se senare.

Men jag vill att dom ska visa att det verkligen blir av med dessa tre saker nu! När väl hl3 kommer hoppas jag det inte blir som det varit skrivet tidigare, open world... jag gillar hur hl1 och 2 är och var.

Hl2 passar med hur man far runt i det. Det är inte helt öppet och inte helt linjärt, det är helt ok hur dom balanserat det. Visst det är oavsett alltid ändå bara en väg men kan gå, men det känns som mer öppet oavsett.

Medlem

Om Nintendo will ha spelet till WiiU kan inte de betala för det då, varför ska allt gå genom kickstarter?

Medlem
Skrivet av Wartex:

Bara lämnar denna här:


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Tycker att half-life är en serie som är bra nog att inte göra några fler spel till, dom kommer väl bara förstöra spelet om dom släpper ett HL3...

1
Skriv svar