Svenska trupper invaderar Arma III

Robot
Svenska trupper invaderar Arma III

Swedish Force Pack är en mod till spelet som introducerar svenska trupper och enheter.

#arma-iii


Medlem
Svenska trupper invaderar Arma III

Men utan artilleri va?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Men utan artilleri va?

Oh no you diiiieeeeent!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Men utan artilleri va?

Kommer i tillägget med norsk terräng.

Medlem

Ingen stridsbåt 90? Det har ju BF4.

Medlem

Fan vad nice !!! =D Då är man sysselsatt ikväll

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Men utan artilleri va?

Första gången jag har skrattat högt åt en FZ-kommentar.

Medlem

Kvantitet över kvalitet är vad dessa killar sysslar med... Jag föredrar väntan på SAM (swedish army mod)

Skribent
Skrivet av slaskbak:
Skrivet av Priapsi:

Men utan artilleri va?

Kommer i tillägget med norsk terräng.

Är det i den dansken tar över älvsborgsfästning för femtioelfte gången?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Nu till problemet, hur får man igång det ? Har följt guiden, men får inte ut så mycket av den

Medlem

Lägg @sfp mappen i din arma3 mapp. Starta en ArmA3, ta options, expansions och så aktivera SFP modden.


signatur
Medlem

Swedish Forces, få se nu

10 soldater , 3 stridsvagnar, 4 jas 39 gripen, 2 kustkorvetter, och 6 hkp där polisen nyttar b la 3 samt super puma hkp som delas med kustbevakningen.

Skulle hetat, Swedish "Exotic" forces pack, då det är kraftigt begränsat, hahaha, bättre med Demopack, fast då kan ju folk får för sig att det handlar om demolering!

Medlem

Dom har väl sett till att inkvotera kvinnor, muslimer och gärna någon i rullstol i modden? Annars jävlar ligger dom nog rätt surt till, skulle inte förvåna mig det minsta om de bryter mot någon lag.


signatur
Youtuber
Skrivet av Everchange:

Kvantitet över kvalitet är vad dessa killar sysslar med... Jag föredrar väntan på SAM (swedish army mod)

Äsch, viktigaste är att man kan ha kul med det, hellre många releaser ofta med polering efterhand än ett screenshot och glo på i ett halvår...


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Swedish Forces, få se nu

10 soldater , 3 stridsvagnar, 4 jas 39 gripen, 2 kustkorvetter, och 6 hkp där polisen nyttar b la 3 samt super puma hkp som delas med kustbevakningen.

Skulle hetat, Swedish "Exotic" forces pack, då det är kraftigt begränsat, hahaha, bättre med Demopack, fast då kan ju folk får för sig att det handlar om demolering!

Vad dillar du om? Det är inte innehållet i SFP till ARMA 3.

Medlem
Skrivet av MjrZiP:

Lägg @sfp mappen i din arma3 mapp. Starta en ArmA3, ta options, expansions och så aktivera SFP modden.

har gjort det, men hur får man igång ett game då ?

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av MjrZiP:

Lägg @sfp mappen i din arma3 mapp. Starta en ArmA3, ta options, expansions och så aktivera SFP modden.

har gjort det, men hur får man igång ett game då ?

In på editorn och lägg till Svenska soldater.. Eller gör som rikta Svenska karlakarlar och gå med i Anrop och spela uppdrag med Sveriges första, största, vackraste och bästa ARMA-community!

Medlem
Skrivet av red_laces:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av MjrZiP:

Lägg @sfp mappen i din arma3 mapp. Starta en ArmA3, ta options, expansions och så aktivera SFP modden.

har gjort det, men hur får man igång ett game då ?

In på editorn och lägg till Svenska soldater.. Eller gör som rikta Svenska karlakarlar och gå med i Anrop och spela uppdrag med Sveriges första, största, vackraste och bästa ARMA-community!

Lät intressant ! =D Ska joina ;P

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av MjrZiP:

Lägg @sfp mappen i din arma3 mapp. Starta en ArmA3, ta options, expansions och så aktivera SFP modden.

har gjort det, men hur får man igång ett game då ?

In på editorn och lägg till Svenska soldater.. Eller gör som rikta Svenska karlakarlar och gå med i Anrop och spela uppdrag med Sveriges första, största, vackraste och bästa ARMA-community!

Lät intressant ! =D Ska joina ;P

Toppen! Välkommen! Vi spelar stora COOP-uppdrag på söndagar och har ströspel under veckorna, hoppa gärna in på vår teamspeak. Adressen står på hemsidan.

AW8
Medlem

Gud bevare det Storsvenska Riket!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Kommer dom prata svenska och så i spelet då också eller?

Medlem

Dom hade väl kunnat ha med Visby-korvetterna, absolut enklaste båten att göra i 3D, består bara av ett handfull polygoner.

Och som nostalgitripp för mig så hade jag önskat mig en PBV302! :]

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Ingen stridsbåt 90? Det har ju BF4.

Sen är ju inte BF4 en mod heller.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Dom hade väl kunnat ha med Visby-korvetterna, absolut enklaste båten att göra i 3D, består bara av ett handfull polygoner.

Och som nostalgitripp för mig så hade jag önskat mig en PBV302! :]

Det kommer fler fordon, var lugna för det.
Visby, t.ex. är inte riktigt klar för release ännu, men den kommer.

Men du som kan modellera kan ju kanske hjälpa till?


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Medlem
Skrivet av RPGprayer:
Skrivet av FL3JM:

Dom hade väl kunnat ha med Visby-korvetterna, absolut enklaste båten att göra i 3D, består bara av ett handfull polygoner.

Och som nostalgitripp för mig så hade jag önskat mig en PBV302! :]

Det kommer fler fordon, var lugna för det.
Visby, t.ex. är inte riktigt klar för release ännu, men den kommer.

Men du som kan modellera kan ju kanske hjälpa till?

Jag är maskinare och kan CAD'a som bäst i Autodesk Inventor, vet inte om mina eventuella 3D-modeller ens går att använda i spel, dessutom suger jag på att texturera (något som man inte gör när man konstruerar maskiner).
3D-modeller gjorda i CAD blir oftast "för tunga" för dom har insidor, vanliga 3D-modeller är bara skal. Var iaf så jag fick förklarat för mig nån gång när jag frågade en 3D-artist.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Jag är maskinare och kan CAD'a som bäst i Autodesk Inventor, vet inte om mina eventuella 3D-modeller ens går att använda i spel, dessutom suger jag på att texturera (något som man inte gör när man konstruerar maskiner).
3D-modeller gjorda i CAD blir oftast "för tunga" för dom har insidor, vanliga 3D-modeller är bara skal. Var iaf så jag fick förklarat för mig nån gång när jag frågade en 3D-artist.

Absolut! Mitt inlägg hade bara en liten droppe ironi i sig
Grejen är den att det är så mycket mer än bara modellering, också... Mappning, texturering, shading och så vidare... Det är inte så lätt som det kan verka
Men alla kan hjälpa till med något, alla är välkomna!


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Medlem

Hur kan de finnas moddar när spelet inte ens är i beta?

Medlem
Skrivet av Bergsby:

Hur kan de finnas moddar när spelet inte ens är i beta?

För att Bohemia och dess community är Teh AweZum.

Medlem
Skrivet av Bergsby:

Hur kan de finnas moddar när spelet inte ens är i beta?

Varför skulle det inte finnas det?

Medlem

Ser fördjävligt ut ju.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar