Company of Heroes 2, vad är detta?

Medlem
Company of Heroes 2, vad är detta?

Hunnit spela två timmar nu och har redan hunnit störa mig på hur mycket som helst...

I det utannonserade Co-op läget så har vi inte tillgång till några generaler som annars finns tillgängliga. De tvingas vi istället köpa! De tar nästan 3 euro per general... En sak som redan finns i spelet!

Du måste köra samma Co-op uppdrag flera gånger för att advancera vidare och låsa upp nästa år (det går från 1941-45). Vet inte om nytt år innebär nya banor eller bara nya enheter men som det är nu finns det 2 stycken och de skiljer sig inte vidare mycket från vanliga skirmish matcher.

I kampanjen så saknas mycket av voice-actingen. Det finns undertext för bra mycket mer än vad karaktärerna säger och ofta står de där och öppnar käften utan att något hörs.

Finns endast fyra-fem generaler tillgängliga för de som inte förhandsbokats spelet att använda i vanliga multiplayermatcher. Finns gott om utrymme för att lägga in flera, gissar på att de kommer kosta styckvis...

Vad är detta för B-produktion? Är detta SEGAs fel efter att de tog över som utgivare?

Medlem

Lade ner detta spel efter ca 1,5 time och kommer nog aldrig spela mer.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Nu blev jag inte glad. Jag fullkomligt älskade CoH men detta låter inte helt lovande. Ska prova spelet i veckan, tror jag undviker att läsa så mycket om det till dess.

Medlem

Står att spelet kostar 80 Euro på Steam. För den vanliga versionen. Stämmer det?


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Står att spelet kostar 80 Euro på Steam. För den vanliga versionen. Stämmer det?

Tror det är något fel, det kostade 49 att förboka och om du kikar lite närmre så ser du att både "Collectors Edition" (Bulls**t) och vanliga har samma pris.

Medlem

Grejen med voice-acting och subtitles verkade för övrigt bara vara första två uppdragen, resten funkar fint. Det är dock en rätt liten grej jämfört med allt det andra.

Medlem

Fan, jag som var sugen på ett nytt rts, finns ju inte många längre. Men så får man reda på att det inte finns dedikerade servrar, och dem har äckliga dlcs. Inte fan tänker jag betala ~20kr för en ny general.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Fan, jag som var sugen på ett nytt rts, finns ju inte många längre. Men så får man reda på att det inte finns dedikerade servrar, och dem har äckliga dlcs. Inte fan tänker jag betala ~20kr för en ny general.


signatur

Burn in the light.

Oh, noes, det var inget trevligt. Det blir till att införskaffa det vid någon rea, kanske...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Coh2 har väll något på 70 på metacritic. Fick inget bra mottagande på steam heller. Kostar 39 dollar på steam och 49-80 euro.

Medlem

Hade tänkt köpa det men efter att ha set hur mycket av spelet är dlc så blir det inget.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Älskade betan och spelade över 20 timmar, förköpte spelet och det var tyvärr lite tidigt. Men Steamkoden är aktiverad och nu sitter jag här och känner inget sug alls för att spela det längre. :/ Kan inte sätta fingret på varför, spelet är bra men jag kommer bara inte igång (spelar andra spel osv).

Ska försöka ge det en ny chans efter helgen. Gav bara 300 kr drygt för en steam-kod så det var ju inte så dyrt...

Medlem

Det jävla faktum att alla matcher jag har joinat har laggat som in i helvete, och att spelarna är precis som i WoT,
som fan inte kan engelska och inte vill hjälpa till alls.
Hopplöst är det.

Så nu har jag lagt av MP för tillfället

Medlem

Visst så har spelet sina brister, men överlag så tycker jag att det är väldigt bra. Någon som är supen på lite co-op förövrigt?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Japp CoH 2 var ingen höjdare. Köp Men of War: assault squad för en spottstyver och så får ni mer lag, mer enheter, mer taktik och mindre arkad.

1
Skriv svar