Om att UFC suger

Medlem
Om att UFC suger

Gud vad jag tröttnar på vissa människor på denna sida...

Bra öppning va?

Jag kommenterade demot av UFC, och fick en sjukt stor last skit pga av det.

Det var mina åsikter. Tycker du annorlunda så fine. Men säg inte att jag är dum i huvudet för att jag tycker att 20 min i en jävla tutorial suger när man i typ alla andra spel kan gå in på options, och få veta vilka knappar som gäller direkt.

Jag tycker inte att menyerna i ett spel ska vara komplicerade, inte heller att man måste spela tutorial. Man ska kunna börja spela direkt om man så vill. "Learning by doing" liksom...

Man måste fan få ha en åsikt utan att bli trakasserad och kallad många olika dåliga saker. Hur vuxet är det liksom??

Jag vill tillägga att jag tyckte demot sög eftersom jag inte hittade info om kontrollen utan att behöva spela tutorial.

Spelet i sig kanske är bra, jag klagar på bristen på information i menyerna.

Medlem

Jag noterar detta i mitt lilla block här, och sedan föreslår jag att herrn kastar ut konsolen genom fönstret och börjar spela på en PC, där finner man allt som oftast en meny där man t.om kan bestämma själv vad vilken knapp skall göra.

Medlem

det finns en meny med alla knappar i UFC demot


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tryck up start menyn, så finns move/combo list där, så är det bara att scrolla igenom de olika positionerna

1
Skriv svar