Playstation Network stänger för underhåll i morgon

Robot
Playstation Network stänger för underhåll i morgon

Alla planer för onlinespel får styras om, då det ska fixas och donas med PSN.

#battlefield-3, #call-of-duty-black-ops-ii, #sony


Medlem
Playstation Network stänger för underhåll i morgon

Battlefield 4? Hahaha!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Skribent
Skrivet av ivanhoe68:

Battlefield 4? Hahaha!

Är säkert folk som sitter och leker runt i alfan.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av ivanhoe68:

Battlefield 4? Hahaha!

Är säkert folk som sitter och leker runt i alfan.

Sant!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Det brukar funka prima att logga in i förväg och spela. Bara ett litet tips. Men beror också lite på vad de ska underhålla.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Det brukar funka prima att logga in i förväg och spela. Bara ett litet tips. Men beror också lite på vad de ska underhålla.

Han glömde till det i beskrivningen, Just Sayin, för de funkar
Så länge man håller på o klagar, psn: SoD_1994_SwE, fps all the way!

Medlem

där ser ni ju fördelen med ett xbox så slipper man all ner tid som dem har borta hos sony

Skribent
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av ivanhoe68:

Battlefield 4? Hahaha!

Är säkert folk som sitter och leker runt i alfan.

Sant!

Inte för att det blir mindre felskrivning för det, men förmildrande omständigheter


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av GuldlocK:

där ser ni ju fördelen med ett xbox så slipper man all ner tid som dem har borta hos sony

Jo för det är verkligen i den här frågan man står och bollar när det gäller att bestämma sig för nästa generations konsol

Medlem
Skrivet av spritarn:
Skrivet av GuldlocK:

där ser ni ju fördelen med ett xbox så slipper man all ner tid som dem har borta hos sony

Jo för det är verkligen i den här frågan man står och bollar när det gäller att bestämma sig för nästa generations konsol

Men hen har ju faktiskt rätt i att PSN har mycker mer downtime än Xbox Live, om man nu ska bry sig om sådant.

Medlem

Buggfix, tack!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Schluug:
Skrivet av spritarn:
Skrivet av GuldlocK:

där ser ni ju fördelen med ett xbox så slipper man all ner tid som dem har borta hos sony

Jo för det är verkligen i den här frågan man står och bollar när det gäller att bestämma sig för nästa generations konsol

Men hen har ju faktiskt rätt i att PSN har mycker mer downtime än Xbox Live, om man nu ska bry sig om sådant.

Jag är inte superinsatt i varken PSN eller Xbox Live efter 2010 men det känns som kanske den här kommande konsolgenerationens största ickefråga, förutsatt att det inte ligger nere säg 1-10 dagar per månad.

Medlem

Är väl inget konstigt att stänga för update om systemet nu är upplagt så .


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Schluug:
Skrivet av spritarn:
Skrivet av GuldlocK:

där ser ni ju fördelen med ett xbox så slipper man all ner tid som dem har borta hos sony

Jo för det är verkligen i den här frågan man står och bollar när det gäller att bestämma sig för nästa generations konsol

Men hen har ju faktiskt rätt i att PSN har mycker mer downtime än Xbox Live, om man nu ska bry sig om sådant.

Ja man ska nog kräva pengarna tebax... oh wait, PSN är ju gratis (iallefall ett par månader till)

Medlem

F*n jag som hade tänkt att köpa ps3 idag =P


signatur

Gradixio!

Medlem
Skrivet av Corderva:

F*n jag som hade tänkt att köpa ps3 idag =P

Haha jag köpte en i förrgår! Första intrycket är att PSN är segt som sirap, har hittils inte lyckats tanka spel snabbare än 1mb/s och då har jag ändå trådat 100/100.

Nåja lät den stå och tugga över natten så har nu alla junis ps+ spel. Väntar nu på att den ska installera Littlebigplanet-karting vilket tar en mindre oädnlighet. 30min och 25% färdigt.

Om du skyndar dig/ska spela med skiva så borde det väl inte vara några större problem. Hela skiten ligger inte nere va?

Medlem

Ganska lugnt för min del, kör inte så mycket online så

Medlem

@spritarn

Jag antar att det är bättre på dom nyare ps3 men på min gamla så är trådlöst nätverk toksegt. Prova trådat och se över routerinställningarna för så segt ska det inte vara.

Medlem

Kan inte lira Uncharted.. Det startar inte alls! Jag kunde spela The Last of Us. Men inte Uncharted.. Det bara laddar och laddar..


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Kan inte lira Uncharted.. Det startar inte alls! Jag kunde spela The Last of Us. Men inte Uncharted.. Det bara laddar och laddar..

Det är lite knasigt med att ladda Uncharted 3, det är 4 stora filer som ska tankas men innan man tankat klart den första blir man dissad från PSN Plus. Men jag lyckades när jag gick via PSN Store för då kunde jag välja "background downloader" och då gick det bättre. Eller om det var tvärtom, kruxigt var det men det går att komma förbi.

1
Skriv svar